Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes Chelsea fans om CL trekningen? Hva synes dere om Juventus?

 

Bare litt nysjerrig på hva dere tenker og mener om kvalifiseringen.

Det blir veldig spennende. Overkommelig gruppe som byr på mye spenning. Håper ikke vi går på et formtap i løpet av gruppespillet eller lignende. Har aldri sett Juventus spille, men de blir nok veldig vanskelige å ta.

Lenke til kommentar

Det blir ekstremt jevnt i mellom 1. og 2. plass.

 

Det er lenge siden Juventus har spilt en internasjonal kamp, så dette blir ekstremt spennende. Skal ikke si for mye, fort gjort å gå på en smell. Angrepet vårt er ikke fantastisk, men midtbanen dominerer (Pirlo, Marchisio, Vidal snakker for seg selv).

Endret av La Trequartista
Lenke til kommentar

"Manchester United strikers Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, and Federico Macheda have all been spotted with cigarettes at various locales." http://soccerlens.com/smoking-in-football/86928/

 

Og klassifisere noen for tapere og idioter bare på grunn av de røyker mener jeg blir for dumt. Men men, deg om det.

Haha... Svakt å komme med den når eg nettopp skrev uansett klubb, idrett og yrke,

 

Og eg står for det. Svakt, og idiotisk og patetisk. Og det blir enda mer latterlig å holde på sånn når man tjener millioner på å ha best mulig helse.

Lenke til kommentar

Lett å glemme de CL pengene. Når vi først bruker penger vi faktisk har tjent selv så er det feil og. Itillegg, de kjøpene vi har gjort til nå er gode kjøp. Skal man klage på de kjøpene kan man like så godt se på noe annet.

Dere går millioner på millioner i underskudd i år også. Bare vent og se når rapportene kommer ut.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Svakt å ødelegge helsa med å ta seg en sigg.

Ja, for en sigg dreper virkelig helsa og kondisjonen...

 

Forøvrig enig i at spillerene er forbilder og bør oppføre seg deretter, men andre spillere har gjort langt verre.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lett å glemme de CL pengene. Når vi først bruker penger vi faktisk har tjent selv så er det feil og. Itillegg, de kjøpene vi har gjort til nå er gode kjøp. Skal man klage på de kjøpene kan man like så godt se på noe annet.

Dere går millioner på millioner i underskudd i år også. Bare vent og se når rapportene kommer ut.

Chelsea er på god vei til å følge UEFA Financial Fair Play, i motsetningen til f.eks. Manchester City :)

Lenke til kommentar

Det blir ekstremt jevnt i mellom 1. og 2. plass.

 

Det er lenge siden Juventus har spilt en internasjonal kamp, så dette blir ekstremt spennende. Skal ikke si for mye, fort gjort å gå på en smell. Angrepet vårt er ikke fantastisk, men midtbanen dominerer (Pirlo, Marchisio, Vidal snakker for seg selv).

Juve blir spennende å møte ja, hadde jo 40 kamper eller no sånt, uten tap.

Men alikavel så tror jeg vi får 1 plassen i gruppa. Motivasjonen og selvtilliten bør ligge høyt oppe..

 

Tror faktisk Juve kommer til å skuffe, uten at jeg har no grunnlag, kun magefølelse..

 

Chelsea

Shaktar

Juve

Nordsjælala..

Lenke til kommentar

Lett å glemme de CL pengene. Når vi først bruker penger vi faktisk har tjent selv så er det feil og. Itillegg, de kjøpene vi har gjort til nå er gode kjøp. Skal man klage på de kjøpene kan man like så godt se på noe annet.

Dere går millioner på millioner i underskudd i år også. Bare vent og se når rapportene kommer ut.

 

Har aldri sagt noe annet. Poenget mitt var at vi har hatt mer "lovlig" penger å bruke nå.

Lenke til kommentar

"Manchester United strikers Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, and Federico Macheda have all been spotted with cigarettes at various locales." http://soccerlens.co...football/86928/

 

Og klassifisere noen for tapere og idioter bare på grunn av de røyker mener jeg blir for dumt. Men men, deg om det.

Haha... Svakt å komme med den når eg nettopp skrev uansett klubb, idrett og yrke,

 

Og eg står for det. Svakt, og idiotisk og patetisk. Og det blir enda mer latterlig å holde på sånn når man tjener millioner på å ha best mulig helse.

 

Det var jo derfor jeg kom med det. Lurte på om det virkelig var så farlig for deg om noen tar en sigarett i ny og ned at til og med de i klubben din, og han du bruker som avatar blir til tapere og idioter.

Lenke til kommentar
Eg synes alle som røyker er tapere, og idioter, uansett klubb, idrett, yrke.

 

Drikker du alkohol?

I så tilfelle er du en større idiot og taper ;)

Hehe... Sånn helt utenom saken. Nei ;)

 

Når det er sagt, så er det mer skadelig med en sigg, som ikke gjør noe godt, enn et glass vin, som faktisk har positive innvirkninger.

 

Med alkohol hanlder det om mengden, med sigg er det skadelig fra første.

 

Det var jo derfor jeg kom med det. Lurte på om det virkelig var så farlig for deg om noen tar en sigarett i ny og ned at til og med de i klubben din, og han du bruker som avatar blir til tapere og idioter.

Eg driter i om en person røyker. Synes allikevel fyren er en idiot. Og nå er det 16 år siden eg var 14 og brydde meg om det du skriver nederst.

 

Cantona er en storrøyker. hmmm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...