Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke kampen, men har lest litt diverse steder og sett spillerne RDM brukte, han må slutte å bruke Ramires som høyreving det er sikkert ihvertfall.

 

Og så leste jeg at Torres blir dritsur når han ble bytta ut?

 

Var det Sturridge som spilte midtspiss da? Og Moses på høyre?

 

Edit: Kamp mot Juve på onsdag, spennende :) Og det virker som om Viasat skal vise kamper på tirsdager og onsdager :)

 

Da blir Madrid-City imorra,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Vel, men hvis spillerne skal bli så barnslige så må man bare kutte ut å håndhilse før kamp. Park er på ingen måte innblandet i saken og burde holde kjeft. Jeg kan skjønne at Rio bryr seg, han er faktisk i familie, men at Park oppfører seg slik er barnslig.

 

Om ryktene stemmer og hele United boikotter Terry viser det bare hvor barnslig toppfotballen er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Park er kaptein og har sikkert snakket med Anton som har forklart hele greien, og valgte selv å drite i å ta en så ekkel fyr som JT i hånden. Og det er helt greit selv om folk som deg kan si at det er barnslig; det er jo din mening.

 

Forresten, du som er så irritert over at noen som Rio/Park osv kanskje er litt barnslig siden de gjør DETTE. Hva er ordet man bruker for å beskrive JT da? Et ord kanskje 10 hakk verre enn "barnslig". Å pule eks-konen til venstrebacken som han spilte ved siden for club and country, som hadde barn med damen. Og å si slike ting til en farget fotballspiller, som også er broren til en fyr han har spilt over 50 kamper ved siden av for England. Og ellers også en skitten person. Hva er ordet man skal bruke for å beskrive JT da? Noe verre enn det man kan beskrive Rio/Ji Sung for det de har gjort/sagt tror jeg ihvertfall.

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Please, kan vi opprette en egen tråd for denne "JT vs the world"-diskusjonen.

Dette har dratt ut langt nok og har til slutt bare blitt en kanal for dritt slenging om spillere, omtrent like barnslig som det som diskuteres.

Lenke til kommentar

Så ikke kampen, men har lest litt diverse steder og sett spillerne RDM brukte, han må slutte å bruke Ramires som høyreving det er sikkert ihvertfall.

 

Og så leste jeg at Torres blir dritsur da han ble bytta ut?

 

Var det Sturridge som spilte midtspiss da? Og Moses på høyre?

 

Torres ble byttet ut da det var igjen ca. 10 minutter av ordinær tid. Han gikk rett i garderoben.

 

Lagoppstillingen din er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...