Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kommet inn døra. Fantastisk. Fortsatt i gledesrus og fortsatt i himmelen.

Så kampen med 1 Bayern fan, 3 Arsenal fans og resten United og Liverpool fans - rundt 8 stk.

Arsenal fansene holdt med Chesea ofc, og resten Bayern. Fantastisk følelse det å vinne trofee. Det morsomste med folka jeg så kampen med var helt klart at Bayern fanen var den som tok det best. Helt fair sa han.

 

Vel - et minne, drøm og et liv har gått opp! Elsker 1905 for alltid!

Lenke til kommentar

Problemet jeg kan se som tyder på at RdM ikke blir permanent er at han har vist det, spillerne og klubben. Det er nå i etterkant at RdM har vært "førstevalget" til mange. Men jeg tror - kun spekulasjoner - at RdM ga spillerne mer ansvar og innvirkning enn hva som vanligvis er normalt. Jeg tror at gir vi RdM fult ansvar når så kan det slå feil ut. Med tanke på at han kanskje kapteinen, eller de sterke personene har blitt vandt til å delta under RdM. Det er ikke sikkert noe av det jeg skriver her er det som skjer, men ettersom RdM fikk resultater og 100% innsats fra spillerne fra dag 1 så kan noe tyde på det.

Lenke til kommentar

Roman var nervøs før kampen så det ut som. I ukene mellom Barca på Camp Nou, så inngikk han avtaler om ny stadion, samarbeid med Sauber 1, og Audi for Chelsea.

= Morsom fyr.

Morsomt å se karmaen og ironien i gårsdagens kamp mtp. på historikk osv.

Kult å se Schweinsteiger gå igjennom tunellen av Chelsea-spillere mens han har drakten over hodet, griner, mens modellkona hans sikkert forlater han, og Chelsea-spillerne klapper.

Morsomt også å se bilder fra Bayern på finale-banketten eller hva det heter etter kampen. Litt mer liv på Chelseas bord, enn med Robben sutrende og sint på kona for at Bayern tapte, og han var stor skyld i det.

Robben kunne jo faktisk verdt Chelsea-spiller og vunnet her. Men neida. Real Madrid, Bayern Munchen, Øl, Damer, og Penger teller mer. Synd for deg.

CHAMPIONS!!!

 

PS. Litt skrivefeil i trådnavnet. Store bokstaver og greier.

Lenke til kommentar

Kan for eksempel ta Chelsea - Champions of Europe! Eller kanskje Chelsea FC. Vet ikke helt hva som ser best ut. Gratulerer til alle blå. Dødelige som vanlig når vi kommer foran mål, i motsetning til for eksempel Robben og Gomez som virkelig ikke fikk til noen ting. Fortjent seier. Snudde et 3-1 tap mot Napoli som ingen trodde, slo Barcelona som ingen trodde, ble ikke knust av Munchen på hjemmebane som alle trodde, slo de på straffekonk som ingen trodde.

Lenke til kommentar

Alternative trådnavn er irrelevant. Det å skrive champions istedet for Champions er bare uproffesjonelt.

 

Alternativene vil likevel være:

 

Chelsea FC - Pride of Europe

Chelsea FC - Pride of England, London and Europe

Chelsea FC - Champions of Europe (stor H).

Lenke til kommentar

Haha, jeg skulle akkurat svare "KTBFFH", men så gikk det opp for meg hvem det var.

 

Gratulere folkens, tidenes ran i CL. Likevel, ser man over et perspektiv på flere år så er det jo absolutt ikke ufortjent. Lampard og Batman var ihvertfall menn som fortjente å løfte dette trofeet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...