Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig. Helt fantastisk. Så kampen på pub, (tror det var meg og noen par andre, resten var Bayern-fans, virket det som) satt med hendene foran øyene stort sett hele den siste halvtimen. Da Muller scorte tenkte jeg faen heller, dette kan vi ikke miste. Da Drogba puttet 1-1 målet eksploderte jeg helt slik at jeg skadet armen i feiringen... På straffekonken måtte jeg reise meg opp å stå foran skjermen, klarte nesten ikke å se da Drogba gikk frem til ellevemetersmerket. Helt fantastisk følelse å se den gå inn, og endelig sippe jubelen løs. Sto egentlig bare foran TV-en med hendene bak hodet og tenkte "Er dette virkelig? Har vi vunnet finalen?" etterhvert gikk det opp for meg da vi løfta bøtta. Kom noen tårer, for å si det sånn.

 

Følte meg som verdens mest forhatte mann da jeg gikk ut av puben med Chelsea-drakta på meg. Fikk så mange kommentarer og drittslenging at vennene mine nesten måtte skjerme meg ut. Helt sykt.

GRATULERER alle blå, dette har vært en syk cup. Fortjent eller ufortjent, jeg er fantastisk stolte av gutta som dro dette i land, utrolig heroisk og stor laginnsats av alle gutta. Vet ikke hva jeg skal skrive engang, dette blir bare for stort.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva som skjer i sommer, med tanke på spillerkjøp og trener, og hvem som drar, faan jeg bare DIGGER Drogba og kommer til å savne han, hvis han evt drar, noe jeg tror skjer.

Neste sesong så er fyren 35, greit han har fysikken til det, men best å gi seg når man er på topp?

 

En annen ting, drittlei av at alle skal si at det va flaks, ufjortjent, dårlig spilt bla bla bla..

 

Men jeg gir f.... vinner du CL så er det F.... meg fortjent ass..

Lenke til kommentar

Begynner også å bli lei av dette styret med "Bayern og Barca er egentlig bedre" samtidig som det kritiseres at Chelsea bare har kjøpt seg suksee. Blir også en selvmotsigelse. Er vi det beste laget som bare er kjøpt og betalt eller er vi det dårligste laget som kom seg gjennom hele CL på flaks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett saken i mange nettaviser, alle har den samme kilden som er ett intervju med en spansk avis. Jeg håper at missnøyen er litt overdrevet for tabloid-effekt, men jeg kan jo skjønne at han er synes det er synd at han ikke fikk starte i CL-finalen. Det er veldig lett å argumentere at han kunne ha spilt der Bertrand eller Kalou spilte fra start, og ikke først etter 84 minutter, han ville jo nettopp til Chelsea for muligheten til å spille store kamper.

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønner han godt at han vli vilte om han skal bli satsa på eller ikke, fyren har til tider vist at han er god, og han sier selv at han er sulten osv. Tross alt det var han som skaffa oss det corneret :)

 

Slik jeg ser det så er det, Drogba eller Torres må dra, (antar at RDM fortsetter)

 

Drogba er 34år, har vunnet alt med Chelsea, og perfekt tidspunkt å legge opp for Chelsea, så kan han heller dra til Kina tjene det dobbelte og kose seg,

 

Torres er 28, har fortsatt vilje og den sulten i seg og bør bli satsa på.

 

En annen ting jeg tenkte på Mata må slutte å ta straffer for oss..

Lenke til kommentar

David Luiz kan jo begynne å ta straffer, skremte shitten ut av mg, når han skulle ta straffe haha,

 

Stemmer det at Mata har bommet på de to siste(tror jeg), syns også at han ikke burde ta frisparkene de blir for svake, også mange av innleggene blir for svake, se bortifra den for to dager siden.

 

6 og 7 Kanskje Torres og Cahill/Bosingwa ?

 

Syns Cole, Lamps er god på straffer, hva med Torres, tok han no starffer i L`pool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...