Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stygt redd for AVBs del at dette er et dumt valg. Kan ikke se for meg at han får noe særlig lenger tid og tillit på seg enn de andre som har fått sparken i Chelsea nå, og jeg kan heller ikke se for meg at han innfrir kravene til russeren den første sesongen. Enig med Game, gir han et år. Synd i og med han er et av de mest spennende trenernavnene i Europa for tiden.

Lenke til kommentar

André Villas-Boas skal i følge ryktene bli presentert offisielt som Chelsea-manager i dag.

André Villas-Boas skal i følge kilder ha sagt opp sin stilling i Porto.

André Villas-Boas skal i følge troverdige nettsider ha betalt selv for å bli frigitt.

 

Boas er nå ledig på markedet og klubber kan fritt forhandle med han.

 

http://www.siste.no/fotball/article5647187.ece

 

Edit: Er redd vi gir han en eller to sesonger og Roman blir ikke fornøyd og sparker og etter noen sesonger så angrer Roman på at han sparka AVB fordi da er han på topp..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hovrdan Boas vistnok kunne betale denne summen selv? Er vel noe som er avklart på forhånd med Roman, men hvorfor kunne de ikke gå via Chelsea isåfall? Dette høres rart ut. Iallefall indikerer det at han er veldig gira på å komme til Chelsea, da han også har erfaring herfra er jo det gode indikatorer på hvordan dette kan gå.

Lenke til kommentar

Chelsea har en av de eldste stallene i ligaen. Jeg tror Boas vil få problemer med å vinne respekten til Drogba, Terry, Lampard, Anelka, Malouda osv., som faktisk er på hans egen alder. Dessuten trenger han mer tid på å bygge opp laget enn det Abramovich sannsynligvis er villig til å gi ham, som flere har påpekt. Jeg blir overrasket om han varer lengre enn én eller to sesonger.

Lenke til kommentar

Chelsea har en av de eldste stallene i ligaen. Jeg tror Boas vil få problemer med å vinne respekten til Drogba, Terry, Lampard, Anelka, Malouda osv., som faktisk er på hans egen alder. Dessuten trenger han mer tid på å bygge opp laget enn det Abramovich sannsynligvis er villig til å gi ham, som flere har påpekt. Jeg blir overrasket om han varer lengre enn én eller to sesonger.

Hvis dem ikke klarer å respektere han så får de se seg om etter ny klubb. Vil heller at Boas skal holde enn at kravstore spillere skal få bestemme. Og hva har alder og si? Han har gjort det bra i porto og kan lykkes i Chelsea og. Ganske dumt å slakte han før han ii det hele tatt har fått prøvd seg. Han kan overraske.

Lenke til kommentar

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Vi har spenn og det ha'kke du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Vi har spenn og det ha'kke du.

Som om det er så jævela kult. Og, feil. Abramovich har penger. Allikevel vant dere hverken PL, CL, FAC eller LC forige sesong, noe som er smått pinlig. Vinner dere noe er det ubetydelig, greier dere ikke å vinne er det bare pinlig. Det samme gjelder for City.

Lenke til kommentar

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Vi har spenn og det ha'kke du.

Som om det er så jævela kult. Og, feil. Abramovich har penger. Allikevel vant dere hverken PL, CL, FAC eller LC forige sesong, noe som er smått pinlig. Vinner dere noe er det ubetydelig, greier dere ikke å vinne er det bare pinlig. Det samme gjelder for City.

Ooooog vi har faktisk penger vi også. :)

Lenke til kommentar

De som påstår er Abramovich har økt trenerfrekvensen er mildt sagt historieløse. Chelsea har "alltid" vært et lag med høyt gjennomtrekk når det kommer til trenere.

 

Hehe..var akkurat det jeg tenkte..man må faktisk helt tilbake til 1960 årene for å finne en manager som har vært i Chelsea mer enn 4 år..Så hyppig bytte av managere kom ikke sammen med Roman, som de fleste tror..18 managere på de siste 30 årene er fasiten!

 

edit: gleder meg til AVB kommer, tror han får til no stort. Men, håper ikke han har med så mange fra Porto, ser egentlig ikke hvor de skal brukes, da jeg håper Drogba blir. Anelka, Kalou og Bos kan vel egentlig selges. Lukaku er nærmest klar, og hvis Modric kommer så er jeg ganske fornøyd. Men dersom Modric ikke kommer, kunne jeg likt om AVB tok med Moutinho for en billig penge :p

Endret av Babyloner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...