Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Utifra det jeg leser hverdag så virker det som om Neymar er bankers?

Men først og fremst så trenger vi jo nok en gang en ny trener.

Gus Hiddink er jo den trener jeg helst vil se i Chelsea, får se hva han gjør etter kampen mot Belgia.

 

Aguero blir også linket til Chelsea, nå har han gått ut offentlig og sagt at han vil vekk fra A.Madrid, så hvor ender han opp?

Kan ikke se for meg at han drar til et spansk lag, ihvertfall ikke til R.Madrid pga rivalisering og Madrid har nok av spisser.

 

Hva med Italia? Da er det lag som Inter og Milan som står sterkest Milan samme som Madrid har nok av spisser og tviler på at Zlatan drar til City. Inter kan være mulige, men igjen så har de Eto`o som kommer til å fortsette i Inter.

 

England har vi Chelsea, Manu og City som mulige arb.givere

 

Manu: Berba skal vekk lage plass, men så har de fortsatt Chica, Owen og Rooney på topp.

 

City har jo NOK av spisser, Dzeko, Balo, Tevez skal ingen steder,

 

Chelsea Drogba til Tyrkia? Anelka ut, Neymar inn(ikke helt sikkert men)

 

Aguero går vel for rundt 400 regner jeg med..

 

men seff håper jeg på både Neymar og Aguero inn. Får vel bare vente og se.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez forsvinner jo mest sannsynlig, så det holder ikkje med dzeko og balotelli for city det kan du være ganske sikker på.

 

Zlatan sa vel i starten av denne sesongen at city var uaktuelt, regner ikke med det har forandret seg.

 

Håper Neymar ender opp i pl og gjerne i chelsea!

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Virker som om Chels kommer til å satse mer på Aanholt med tanke på at han nettopp har signert en ny fireårskontrakt.

Bertrand sin kontrakt går ut 2012 så vi får se.

 

Men seriøst hva blir Roman sin neste utfordring etter han har vunnet CL, noe jeg tror vi kommer til å gjøre neste sesong :)

 

Leste et eller annet sted at agenten til Neymar var i London i for å snakke med klubben. Håper ikke det er ferie han har tatt seg bare hehe..

 

Og Lukaku nærmer seg en overgang til Chelsea, har bare sett noe klipp av han på tubern, men all den oppmerksomheten han har fått, så virker det som om han er et utrolig talent.'

 

Aguero, Modric blir jo også linket til Chelsea. Håper spessielt på førstnevnte, drømmer om Torres og Aguero på topp. De var jo farlige sammen i A.Madrid.

Lenke til kommentar

Men seriøst hva blir Roman sin neste utfordring etter han har vunnet CL, noe jeg tror vi kommer til å gjøre neste sesong :)

Jeg tror ikke Chelsea vinner noe som helst neste sesong med tanke på hvor kaotisk situasjonen er i klubben.

 

Romans utfordring bør være å skape stabilitet og legge til rette for at klubben faktisk kan være en utfordrer til tittelen selv uten finansiell doping. Ungdomsarbeidet må styrkes ytterligere, samt at klubben må være flinkere til å gjøre kjøp a lá Hernandez.

Lenke til kommentar

Men seriøst hva blir Roman sin neste utfordring etter han har vunnet CL, noe jeg tror vi kommer til å gjøre neste sesong :)

Jeg tror ikke Chelsea vinner noe som helst neste sesong med tanke på hvor kaotisk situasjonen er i klubben.

 

Romans utfordring bør være å skape stabilitet og legge til rette for at klubben faktisk kan være en utfordrer til tittelen selv uten finansiell doping. Ungdomsarbeidet må styrkes ytterligere, samt at klubben må være flinkere til å gjøre kjøp a lá Hernandez.

Er enig med deg med tanke på ungd.arbeidet, men jeg tror faktisk det blir no titler neste sesong.

 

Men hva skjer med klubben hvis Roman skulle trekke seg ut?

Lenke til kommentar

Da tar vi Bertrand da. Takk som byr.

 

Tror, dersom dere vinner CL, at dere bør gjøre dere mindre og mindre avhengige av Romans økonomiske hjelp. Baser laget litt mer på talentene deres, som begynner å bli gode, og drift klubben litt billigere og litt nærmere deres inntekt.

Lenke til kommentar

Føler også at det var greit å la Mancienne dra, har god dekning på stopperplassen.

 

Bruma blir linka HSV og Leicester, i værstefall så håper jeg det er kun utlån. Men håper Chelsea selger Bosingwa og lar Bruma være backup for Ivan.

 

Sturridgeskal F#¤!" meg bli, blir gæærn hvis Chels selger han.

 

Angående ny trener så blir vi linka til Guus og Van Basten.

Vil heller ha Guus seff som vår nye trener i par år før han går inn i sportdirektør stillingen og Boas som vår nye trener, da har Boas blitt eldre, mer erfaren med tanke på CL. Jaja får se.

 

jeg vil gjerne ha trener som skal fungere være der i mange år, blir sliten av all den utskiftinga. Men akkuratt nå så er Guus det beste i kan ende opp med.

 

Mourinho har unfinished bizniz i Madrid, og vil prøve å ta over når Fergie er ferdig.

 

Boas vil seff være med å lede Porto når de nå er med i CL.

 

Hva med denne idden: Guus som sportsdirektør og Lous van Gaal som trener? Zola som ass.manager? hehe..

 

Pep G. Har sagt at han blir ihvertfall en sesong til i Barca.

 

Kanskje om par år så ser vi Mourinho på Manu og Pep på Chels eller omvendt??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner er om Mourinho en dag tar over Man U...

 

Er litt usikker på hvem jeg vil ha inn som trener. Guus er i 60-årene, altså ikke en trener som vil sitte i så mange år, og vi trenger stabilitet. Mourinho tror jeg vil fortsette i Real, samme med Boas i Porto. Van Gaal? Skeptisk. Samme med Van Basten. Æsj så kresen jeg er.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner er om Mourinho en dag tar over Man U...

 

Er litt usikker på hvem jeg vil ha inn som trener. Guus er i 60-årene, altså ikke en trener som vil sitte i så mange år, og vi trenger stabilitet. Mourinho tror jeg vil fortsette i Real, samme med Boas i Porto. Van Gaal? Skeptisk. Samme med Van Basten. Æsj så kresen jeg er.

 

Det er jo ikke noe hatforhold mellom United og Chelsea. Rivaler ja, men det er kun pga. Roman. Hadde vært rarere hvis Mourinho hadde tatt over Tottenham eller Arsenal.

Klubbrivalisering er uansett for det meste kun forbeholdt fotballfans og et par-tre unike personligheter (Gary Neville og Jamie Carragher f.eks), alle andre har stort sett et mer profesjonelt forhold til idretten. For de er jo klubben kun en arbeidsgiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...