Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Vi har ingen gode alternativer per dags dato. Vi har enten en gammel traver som maks vil holde på i 2-4 år eller en haug gjeng med trenere som bærer stor risiko ved en ansettelse. Det er derfor jeg hele veien har sagt at det beste var å beholde Ancelotti ved mindre Mourinho banket på døren.

 

Så ved mindre Mourinho gjør helomvendig er det beste alternativet nå å gå for Guus Hiddink i en treårskkontrakt og se hvordan Andres Villas-Boas utvikler seg i Porto og muligens gi han et tilbud etter han har fått tre nye år med erfaring.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli rastløs nå..Håper vi får en ny trener i løpet av denne uken slik at vi kan begynne å få inn noen nye spillere..

 

Blir jo linka veldig sterkt til spillere som Lukaku og Neymar og har ingenting imot dette, men å betale 40,- for Neymar blir for mye..

 

I mine øyne så mangler vi en høyreback, midtbanespiller og en høyreving..

 

Hvem som kommer inn og går ut, gjenstår å se, vet at det er lenge igjen av overgangsvinduet, men er fortsatt rastløs, vil ha inn nye spillere fortest mulig, slik at de kan bli kjent med klubben, spillestilen og etc..

 

Edit: Virker som om vi kan glemme Neymar, han drar til madrid..Faaan..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Håper virkelig vi signerer Lukaku, i hvertfall nå som det ser ut til at Neymar drar til Real Madrid. Da kan vi kvitte oss med enten Anelka eller Drogba og legge om til en formasjon uten vinger med Torres, Sturridge, Lukaku og Drogba/Anelka konkurrerende om de to spissplassene. Har en våt drøm for om at både Lukaku og Sturridge skal slå igjennom som spisspar i Chelsea.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Chelsea evt inn/ut:

 

Det jeg tror kommer til å skje er at Anelka er den eneste spissen som må takke for seg og pakke sammen sakene sine.

 

Drogba blir nok en sesong til, som en evt "lærer" for Lukaku håper jeg. Med andre jeg tror at Lukaku er klar for Chelsea denne sommeren her. Så håper jeg at Drogba skjønner at han må sitte på benken.

 

Kalou har aldri likt denne spilleren, og skjønner ikke hva han gjør i Chelsea, skulle ønske vi solgte denne spillern, men han blir nok i Chelsea denne sommern å.

 

Malouda er spiller jeg er usikker på om jeg vil beholde eller selge, men fyren har kontrakt til 2014, så har ingen tro på at vi selger han, og fyren kan jo skåre mål. Vi beholder han.

 

Lukaku er bankers virker det som(det trodde jeg om Neymar å) men hvis en evt signer for Chelsea så blir jeg happy.

 

Da tror jeg vi stiller slik på topp:

 

Lukaku-Torres-Malouda

 

Subs: Drogba, Kalou og Sturridge..

 

Ser at vi trenger en backup/konkurrent for Malouda i og med at Zhirkov er også på vei ut.

 

Vet at vi har blitt linka til Mata og Kalou motsatt vei, dette hadde vært en DRØM.

 

Nå som Neymar virker klar for Madrid, hva skjer med Aguero? Hvor skal han?

 

Midtbanen vår er jeg egentlig fornøyd med, men det er kjedelig å se at Lamps begynner å dra på åra. Noe vi alle har sett at vi mangler en kreativ midtbanespiller. er Josh klar for å ta steget opp, nei han er fortsatt ung og ikke så stabil som jeg skulle ønske.

 

Modric? Sneijder? Pastore? Ganso? Hamsik?

 

Essien--Ny spiller-Lamps

 

Subs: Ramires, Benayoun, Mikel, Josh,

 

Forsvaret:

 

Ivan-tery-lUiz-Cole

 

Subs: Alex, PVA, Bertrand, Ferraira, selger vi Bosingwa så trenger vi en ny høyreback, hva med Wiel?

 

keepere: Chech, turnbull, Hilario(signert ny kontrakt)

 

Chech

 

Ivan--Terry-Luiz--Cole

 

Essien--Ny spiller--laMps

 

(Lukaku)--Torres--mAlouda

 

Subs: Hilario, Turbull, Bosingwa, PVA, Bertrand, Alex, Ferraira, Ramires, Mikel, Benyaoun, Drogba, Kalou, Sturridge,

 

Sammenlagt har vi 24 spillere her en bra miks av unge og eldre spillere..gjenstår å se hva som skjer..

 

Hadde det vært opp til meg:

 

Solgt: Turnbull, Bosingwa, Ferraira, Bønna, Anelka, Kalou,

 

Inn: en 2keeper, Wiel, Pastore, Lukaku, Mata..

 

Hva synes vi?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Håper fortsatt at Hiddink blir sportsdirektør og andre villas boas som manager, og wilkins som ass.manager..

 

Og skulle Boas komme til Chelsea, så håper jeg han får dratt med seg Hulk.

 

Hvis ikke Hiddink som sports.dir så vil jg gjerne ha han som manager.

 

Modric og Lukaku virker som om de er veldig nærme en overgang til Chelsea, men det trodde jeg oxo om Neymar. Så gjenstår å se..

Lenke til kommentar

Å få Wilkins tilbake hadde vært fantastisk, virker som han spilte en stor rolle i Chelsea.

 

Er litt skeptisk til Villas som manager, ettersom han er veldig ung. Jeg mener, han er vel like gammel som enkelte av spillerne i Chelsea. Dette i tillegg til hans korte merittliste. Det som også kan sette en stopper for at han skal til Chelsea er at han har en god stall i Porto, og laget har kvalifisert seg til Champions League neste sesong.

 

Modric og Lukaku hadde vært to herlige kjøp. Ny kreativ midtbanespiller og en ung talentfull spiss som kan ta over for Drogba. Eneste som mangler da er en ny, ren høyreving, hvem aner jeg ikke...

 

Hvordan er forøvrig statusen til Bosingwa? Han har vel ikke signert en ny kontrakt, forsvinner han i løpet av sommeren tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig erfaringsmessig ikke må ta noe på forskudd før det blir annonsert på Chelsea sine hjemmesider.

 

Boas som manager og Hiddink som director of football hadde vært noe, ja. Jeg har lekt med tanken på at Boas virkelig lykkes i Chelsea og bringer kontinutet i laget i flere år fremover, bare Ambramovitch blir mindre triggerhappy.

Lenke til kommentar

Jeg har lekt med tanken på at Boas virkelig lykkes i Chelsea og bringer kontinutet i laget i flere år fremover, bare Ambramovitch blir mindre triggerhappy.

 

Der har du det. Det er nøyaktiv hva Chelsea behøver, men alle kjenner da til at Abramovich krever instant success. Tviler på at man får det med Boas som manager med en gang, men er da lov å håpe. Signerer han for oss så blir det utvilsomt en spennende signering. En mann for fremtiden som gir oss stabilitet.

Lenke til kommentar
Hvordan er forøvrig statusen til Bosingwa? Han har vel ikke signert en ny kontrakt, forsvinner han i løpet av sommeren tror dere?
Bosingwa har en kontrakt som går ut i 2012, han vil signere en ny og lengre kontrakt, men Chelsea vil ikke gjøre dette. Lag som er interessert er Milan, Juve og Bayern..Så får vi se hva som skjer, skulle vi evt selge han så trenger vi en høyreback og Wiel topper listen min..

 

Boas han er 33 år ellerno sånt, like gammel som Lamps og Drogba, vet ikke hvordan en ung kar hadde funka med gamle spillere hehe for å si det sånn..Men for all del hvis Hiddink er trener for Chelsea en/to sesonger før han går inn ny stilling hos Chelsea og vi får Boas som ny manager er helt greit for meg. Da har Boas blitt eldre og fått CL-erfaring..

 

Så håper jeg vår nye trener vinner noe, orker ikke flere bytter av trenere nå hehe..

 

Hva blir Romans nye utfordring etter han har vunnet CL?

 

Hva skjer med klubben hvis Roman skulle forlate Chelsea?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...