Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg har lekt med tanken på at Boas virkelig lykkes i Chelsea og bringer kontinutet i laget i flere år fremover, bare Ambramovitch blir mindre triggerhappy.

 

Der har du det. Det er nøyaktiv hva Chelsea behøver, men alle kjenner da til at Abramovich krever instant success. Tviler på at man får det med Boas som manager med en gang, men er da lov å håpe. Signerer han for oss så blir det utvilsomt en spennende signering. En mann for fremtiden som gir oss stabilitet.

 

Jepp og nå melder til og med The Guardian at han er klar som manager: http://www.guardian.co.uk/football/2011/jun/20/chelsea-andre-villas-boas-porto

 

Håper at Ambramovitch vet at Villas-Boas ikke er fyren som garanterer et Champions League-trofè etter første sesong og gir ham tid.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mine tvil angående denne mannen, ung og uerfaren.

Men håper jeg virkelig tar feil :) Og hvis han attpå til klarer å snappe med seg Falcao eller Hulk så er det helt greit for meg..

 

Hiddink inn som sportsdirektør uten at jeg ikke har så mye peiling hva enn sportsdirektør gjør da? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Enig vil heller ha Hulk, men Hulk har jo en kontrakt som går ut i 2016 og en klaus på 100milleuro eller no sånt :/

 

Kvitter vi oss med Kalou, Drogba og Anelka så er Falcao velkommen.

 

Men akkuratt nå har vi nok av spisser..

 

Og Hulk spiller på høyrekanten og skjærer inn..For et skuddbein gutten har..

Lenke til kommentar

Villas Boas er absolutt ett veldig spennende navn, men tror det kan slå begge veier.

 

Ingen tvil om at han er et enormt "talent", og statistikken og tallene han har oppnådd så langt i karrieren taler på mange måter for seg selv. Han har gjort en strålende jobb i Porto, og mange vil påstå at de sannsnyligvis høyt oppe blant Europas beste lag denne sesongen (litt vanskelig å bedømme uten deltakelse i CL).

 

Likevel er det noen haker, han er fortsatt veldig ung (trenger ikke direkte være noen ulempe, men kan i værste tilfelle også jobbe litt imot han). I tillegg er han litt uprøvd på helt øverste nivå, der Abramovich ønsker å ha Chelsea. Han har enda ikke vært i CL, og kanskje ville det være bedre å ta med seg det, og en sesong til i Porto.

 

Skulle AVB gå til Chelsea, så er det vel liten tvil om at det er en veldig spennende tilvekst til både lag, og liga, men jeg mener også at fallhøyden potensielt er stor, og det er sjelden, om aldri, jeg har sett en liknende "hype" rundt en manager. Skulle han bli ansatt, er han avhengig av å få tillitt over tid, og han må få sjansen til å bygge noe fra bunnen. Så spørs det hva Roman er villig til å gi han.

Lenke til kommentar

Hvilken trener som kommer inn er irrelevant så lenge Abramovich og styret ikke lar vedkommende få lov til å styre i fred.

 

AVB er en glimrende trener, men jeg er stygt redd han kommer til å bli vingeklippet dersom han tar jobben i Chelsea. På den andre siden så er dette en glimrende mulighet å ta steget fra å være en Donald Duck-klubb til en virkelig toppklubb også etter at FPP har blitt innført.

Lenke til kommentar

Enig vil heller ha Hulk, men Hulk har jo en kontrakt som går ut i 2016 og en klaus på 100milleuro eller no sånt :/

 

Kvitter vi oss med Kalou, Drogba og Anelka så er Falcao velkommen.

 

Men akkuratt nå har vi nok av spisser..

 

Og Hulk spiller på høyrekanten og skjærer inn..For et skuddbein gutten har..

 

Passer jo perfekt da:

 

 

Malouda - Torres - Hulk!

 

Sexy time!

 

 

Lenke til kommentar

Hulk kommer til å bli altfor dyr, er noe usikker på prisen til Falcao, og Boas vil gjerne prøve seg på spillere som Pastore, Hazard og Neymar bla.

 

Så får vi se hva som skjer med Chelsea, jeg selv har troa på ihvertfall 3 nye spillere..En høyreback(hvis vi selger Bosingwa)en midtbanespiller, og en høyreving..

 

Hvis Lukaku kommer til klubben så trenger vi ikke Falcao mener nå jeg..

 

Da kan vi ha det slik:

 

Inn: Torres, Lukaku, Sturridge, Drogba, Malouda,

 

Ut: Kalou, Anelka,

 

Eller hva? Har liten tro på at Drogba blir solg i sommer,.

Lenke til kommentar

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Endret av Game
Lenke til kommentar

André Villas-Boas skal i følge ryktene bli presentert offisielt som Chelsea-manager i dag.

André Villas-Boas skal i følge kilder ha sagt opp sin stilling i Porto.

André Villas-Boas skal i følge troverdige nettsider ha betalt selv for å bli frigitt.

 

Boas er nå ledig på markedet og klubber kan fritt forhandle med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...