Gå til innhold

"Kvelelek" sprer seg i sverige


Anbefalte innlegg

Nok et bevis på amerikanerne er de desidert merkligste og dummeste folka på jord... surrepikker hele gjengen omtrent :p

7176230[/snapback]

Spar meg.

7176269[/snapback]

 

 

 

spare deg? hva pokker mener du med det? :S *spar meg a*

7176307[/snapback]

Nothing is worse than active ignorance.

 

Johann Wolfgang von Goethe (1749 - 1832)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var på en fest nylig, der en ny og verre versjon kom opp...

!ikke prøv dette!

en hyper ventilerer i ett par minutter og så holder man pekefingeren og tommelen over hoved pulsåren op til hodet, man besvimer etter ett par sekunder...

!ikke prøv dette!

selv prøvde jeg det ikke, så ikke så underholdene ut...

Lenke til kommentar

Blei vell gjort en del på ungdomskolen det der vell... testa en gang selv. Det jeg husker etter jeg besvimte er bilde av et gammelt damplokemotiv og at jeg våkner med at hele kroppen følger rytmen til til hjula liksom:P Og at det var en deilig/rolig følse rett etterpå.

Men skal jo være farlig sier leger, selv om jeg trur man må overdrive litt for og dø (noe amrikanere er flinke på eller?) men en hjerne skade skal jo ikke like mye til. Er ikke kult det heller!

Lenke til kommentar
De tar kvelertak på hverandre til de besvimer.

7170960[/snapback]

 

Man trenger jo ikke ta kveletak på noen for å besvime....

En enkel måte....

 

IKKE PRØV DETTE HJEMME.....

 

Bøy deg ned, pust ut i cirka 20sec (ikke inn) og reis deg opp og hold pusten til du besvimer.

 

IKKE PRØV DETTE HJEMME.....

 

Har gjort det en gang! Moro å se reaksjonen til den som besvimer! Men ikke veldig smart! En gang måtte jeg slo kameraten min på skinne for at han skulle våkne. Etter det så har jeg aldri gjort det mer!

 

Hvis leger sier at dette er farlig, så ikke gjør det!

 

IKKE PRØV DET HJEMME.....

Endret av Albert89
Lenke til kommentar

Skole-lek dette, ja.. Vi hypervenitelerte ca 1 min, hvorpå en partner tar kvelertak. Dog ikke over strupehodet, man bruker begge hender og strammer på begge sider, så man slipper å risikere strupehodet. Dette drev min far og med på barneskolen, og han er 50. Så ja, gammelt nytt, og ja, dumt.

Mennesker med en noe spesiell hjerte-tilstand, husker ikke navn eller slikt, vil faktisk dø av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...