Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er brutes, hammeren til chieftanen er umulig å ta feil av. Wraith tanksene er kanskje blitt modifisert til å passe brutes? De er jo "litt" større enn elites ;)

Ja jeg så hammeren og tenkte at han hvertfall var en Brute, men at han var leder for noen mindre "dyr" :p ?

 

Men så tenkte jeg at en Brute ville vært for stolt til å lede mindre "dyr"?

Lenke til kommentar

Vel, det er jo CGI så det er jo ganske så stor mulighet for at de piffet litt her og der. Det er brutes, hammeren til Chieftanen er umulig å ta feil av.

 

Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid.

Lenke til kommentar
Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid.

Jaja, hvis det er slik at det er en annen armor som er beregnet for åpen kamp synes jeg det er greit. Men hvis de plutselig hadde hatt en helt annen armor uten noen som helst forklaring - :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vel, det er jo CGI så det er jo ganske så stor mulighet for at de piffet litt her og der. Det er brutes, hammeren til Chieftanen er umulig å ta feil av.

 

Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid.

7440023[/snapback]

Chieftanen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...