Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo var mitt første spill til Xbox.

7397094[/snapback]

 

Samme her. Men første gangen jeg spilte det synes jeg det var kjedelig. Etter hvert, når vi fyrte opp co-op, og kom langt, ble jeg totalt hektet. Det gikk liksom i å prøve å få ned flyene uten at de sprengtes. :)

Første gangen jeg spilte Halo 2, var det litt av samme følelsen med kontrollene og alt, men etter 10 minutter var man vel hektet. :yes:

 

EDIT;

Men system link, det slår alt av single player, og live spilling. :thumbup:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Halo var mitt første spill til Xbox. Og etter den tid, har jeg blitt trollbundet.

Derfor kan jeg ikke glede meg mere til hva Bungie klarer å få presset ut av X360.

7397094[/snapback]

 

Xbox med Midtown Madness 3 og Halo: CE til jula 2003.

 

Det kvalifiserer kanskje til den beste julegaven jeg har fått.

 

Halo 3 er en must have her, da jeg har brukt utallige timer på begge forgjengerne, og at det blir bedre grafikk og sikkert mye annet demper ikke akkurat forventningene.

 

Master Cheef

 

What the fuck? Man skriver IKKE, jeg gjentar, IKKE navnet til Master Chief FEIL!

 

Var deilig å se Assault Rifle ligge der da :dribble:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Starting Dec. 4, gamers in North America (sorry the rest of the world) can visit the Halo 3 site and register for a chance to be a part of the public beta test.

 

What what whaaaat!!?!?!

 

"Sorry the rest of the world"?

7396398[/snapback]

 

We also made mention of the Halo 3 Beta (coming some time in 2007) and folks panicked when they saw that a press release mentioned only the US. Don't panic. The Halo 3 Beta will be available in the US, Europe and elsewhere in the world. We'll keep you updated on the detailed specifics as they come in.

 

kilde: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=halo3ad

 

so dont panic ;)

Endret av Swedish Killer
Lenke til kommentar

Huff, følger for lite med på gamer-delen av forumet. Trodde lenge at den videoen som ligger på Bungie sine sider (som har vært der siden juni (vilt gjettet)) var det eneste som var vist fra Halo 3. Så viser det seg at det har vært bilder fra spillet ute.

 

Videoen som kommer har jeg fått med meg i alle fall :p

 

Gleder meg sykt til Halo 3. Har spilt Halo siden Combat Evolved, tar det fram en gang i blandt enda. Leser nå The Flood (Halo-roman), som faktisk er samtidig som CE, bare fra noen andre synsvinkler.

 

Men tror jeg vil bli skuffet av Halo 3. Har store forventninger.

Halo Wars derimot har jeg mer tro på.

 

Mangler bare en Xbox 360 og en tv. Men kommer til å kjøpe dette for å spille Halo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...