Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes forresten jeg leste noe om at knappen X i spillet ville brukes til noe helt nytt å spesielt, noen som setter en finger på at det er den skjoldgreia han bruker i videon?

7429106[/snapback]

 

Fin teori det, men jeg tror nok det blir noe mer enn bare det skjoldet. De sier jo at denne funksjonen som X knappen utfører kommer til å endre hele spillet. Så da forventer i hvertfall jeg noe mer enn ett skjold... :)

Lenke til kommentar

Hallois.. :p. Er ny her så dette blir vel mitt første innlegg.

 

Så akkurat Halo 3 traileren på db.no, jeg må si jeg fikk litt frysninger når jeg så den. Grafikken var helt syk og i begynnelsen når de ungene lå å snakke trodde jeg det var fra en film. Og etter jeg så den så minska lysten til å kjøpe PS3 for å være ærlig, har vært PS-fanboy, som dere sier, i snart 10år, har bare hatt PS produkter(bortsett fra PSP). Men har spilt en del Xbox og X360. Utifra last-gen konsollene syns jeg PS2 var klart best, mest pga. spilla.. Men etter jeg har sett de spilla som har kommet/kommer til X360 så får jeg mer og mer lyst å kjøpe meg en X360, men det eneste som hindrer meg er MGS4(:love:)..

 

Så hvis et mirakel skjer og MGS4 "konverter" til multplatform spill så blir det en X360 på meg :dribble:.

 

 

PS. Vet ikke om det ble litt off-topic men poster den her allikevel..

Lenke til kommentar
Må innrømme jeg likte videon veldig godt. Den ga mye flere gåter som jeg har som spiller har mulighet for å løse i 3'n..

SÅnn som hvis du trykker pause når han hopper ned... hva i huleste er de folk han hopper ned mott? ;)

Og får vi se noe av bakgrunnen til Master Chief? Kanskje en Spartan til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Kom over det første ofisielle bildet til Halo: Combat Evolved. Spillet ser jo nesten bedre ut enn det, så hvis Halo3 blir enda bedre enn bildene vi har sett blir det bra.

 

First_official_halo_screenshot.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...