Gå til innhold

Sniktitt på Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dette ser fortsatt spennende ut (reddet jeg litt av manndommen min der?)

7157981[/snapback]

Jepp! No worries, Conan appelerer egentlig til det primitive i oss. Hvis du ikke har hørt om Conan betyr det egentlig bare at du er sofistikert.

 

Selv gleder jeg meg ikke til AoC pga lore'n, men til gameplay på tross av lore'n. Pluss at det virker som om FunCom tar communitiet på alvor.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Artikkelen var flott skreve, men jeg (som noen andre) savnet litt generell info om level og betaling.

Det er ikke stort å skrive om betaling, ettersom Funcom ikke har kunngjort noe enda. Så det eneste vi evnt. kunne skrevet var nettopp det, at det ikke er kunngjort enda ;-)

 

Noen som vet sider med informasjon til klassene? regne med at det ikke er komt ut enda, men lov å spørre.

Linken det tipses om i artikkelen er jo et fint sted å starte: http://community.ageofconan.com (klikk på FAQ for eksempel).

Lenke til kommentar
Noen som vet sider med informasjon til klassene? regne med at det ikke er komt ut enda, men lov å spørre.

7157842[/snapback]

Dette er basicly all informasjon vi har om de tilfeldige klassene hittil:

http://www.ageofconan.com/common/classList/classList.html

 

Du kan dog prøve å søke litt på siden min By Mitra på hver klasse, da utviklerne er veldig aktive på forumet og ofte røper spill-info der, inkludert informasjon om klassene. :)

Lenke til kommentar
Artikkelen var flott skreve, men jeg (som noen andre) savnet litt generell info om level og betaling.

Det er ikke stort å skrive om betaling, ettersom Funcom ikke har kunngjort noe enda. Så det eneste vi evnt. kunne skrevet var nettopp det, at det ikke er kunngjort enda ;-)

Hmmm.. undrer meg litt over at folk her på forumet ofte lurer på om dette med betaling i MMO'er... Mulig dette skyldes at folk her er mindreårige, og har litt begrenset med lommepenger, eller no' . Alle MMO'er jeg vet om ihvertfall, ligger på 100kr i mnd. +/- . En FunCom kar på Elektro-messa i Lillestrøm bekreftet ovenfor publikum at det var 100kr AoC også kommer til å ligge på.

Edit: ElektroWorld var det messa het ja... Takk Punisher!

 

Vi vet også at AoC kommer til å kreve et kredittkort (ink. Visa sikkert) for å spille. Dette som en "garanti" for at spilleren er voksen (mature). Kredittopplysningene må legges allerede fra dag1 selvom den første måneden er gratis. Dette for å opprettholde denne "garantien".

 

Som alle sikkert skjønner, vil pappagutter, mammadalter etc. lett kunne spille dette spillet med foreldras kort. Men jeg håper ihvertfall på et litt mer mature-community i AoC. Det hadde vært velkomment.

 

Ang. level; se hva oophus skrev tidligere i tråden. Reporteren har også skrevet endel om det. I tillegg er det verdt å nevne at det vil være 12 egne PvP level som kun vil deg fordeler i PvP.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
[klipp] Spillet så veldig bra ut, men det var fortsatt beta og det syntes.

7158801[/snapback]

Jepp, det lag'a mildt sagt, og det var endel crasher. Jeg tror det rett og slett var den build'en Gaute Godager brukte på E3 '06 .

 

Det sagt, på tross av haugevis av vid'er jeg har sett ,var det en helt ny opplevelse å se det på fullscreen flatskjerm. Grafikken opplevdes som varm og god, og ga i korte stunder episk følelse. For å sitere Ace Ventura; "I like it alot!".

 

Stusset litt på at de fortsatt bruker den gamle traileren. Dette fordi den virker til å være lagd med en enda tidligere build. Grafikken ser mer primitiv ut, og endel animasjonene avslørte seg endel når de kom på stor skjerm.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

He he! Det ble litt av dette: Nå skal vi se på katapulten du kan bruke mot finde byer ... Nei det skal vi ikke alikevel...

 

Men hvis en ser forbi problemene i denne forhåpentligvis TIDLIGE betautgaven som ble vist på Electroworld, og det blir i nærheten av det som blir lovet så blir dette ett kjempe spill.

Lenke til kommentar
Ang. level; se hva oophus skrev tidligere i tråden. Reporteren har også skrevet endel om det.  I tillegg er det verdt å nevne at det vil være 12 egne PvP level som kun vil deg fordeler i PvP.

7158693[/snapback]

 

Rettelse maanemann :) Det vil ikke være 12 PvP levels. Hvis du plusser på en 8 levels til så er vi der ;)

Altså 20 PvP levels.

 

 

Just like this:

In addition all PVP combat earns your character separate PVP exp that goes towards earning your twenty PVP levels and gaining access to special feats and abilities that are exclusive to PVP.

Jøss! Viste ikke att Erling E var for Erlend Ellingsen :)

 

Må jo si att dere gjør en fabelaktig jobb og ønsker dere lykke til videre med spillet! Gleder meg til fortsettelsen i beta o.l! :) Følger da med dere både på IRC og på forumet ;)

Lenke til kommentar
Begynner å glede meg til dette spelet :p Flott skreve artikkel var det også og btw det var på tide at det kom ein artiklel på hw nettverket på nynorsk :)

7160302[/snapback]

Øystein har skrevet nynorsk på Gamer.no (og dermed HW-nettverket) siden august 2002 - sånn til informasjon. Så da er det vel på sin plass å ønske deg velkommen som ny leser :-)

Lenke til kommentar

Conan har noen hyllemeter hos meg og kompisen min har lett i støvete bladsjapper for komplett samling. Dette kan bli moro :)

 

Jeg er klar over at et slikt stort spill er nødt til å ha med magikere, men en ekte Conan-elsker kan ikke velge magiklasse. Conan HATER magi, han sverger til Crom og blankt stål. Hverken mer eller mindre ;)

Lenke til kommentar
Ang. level; se hva oophus skrev tidligere i tråden. Reporteren har også skrevet endel om det.  I tillegg er det verdt å nevne at det vil være 12 egne PvP level som kun vil deg fordeler i PvP.

7158693[/snapback]

Rettelse maanemann :) Det vil ikke være 12 PvP levels. Hvis du plusser på en 8 levels til så er vi der ;)

Altså 20 PvP levels.

Roger that! Enda bedre :thumbup:

 

Må jo si att dere gjør en fabelaktig jobb og ønsker dere lykke til videre med spillet! Gleder meg til fortsettelsen i beta o.l! :) Følger da med dere både på IRC og på forumet ;)

7160635[/snapback]

Det oophus sa.
Lenke til kommentar
Erling E: Skjønner at det ikke er lett når teknikken ikke er villig. Hadde bare ønsket å se mer :D Gleder meg masse til spillet kommer. Keep up the good work!

7160660[/snapback]

Det gjorde egentlig ikke så mye. Trebuchet'en, hiving, real combat og character generering har jo blitt demonstrert på endel expoer nå. Personlig sto jeg å ventet på noe PvP relatert :)
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å droppe å kjøåe å spille AoC, men etter å ha lest artikkelen samt og å sett rundt endel på hjemmesiden virker det ganske bra. Kan bli spennende med å drive å lage egne byer. Tenker jeg får se litt mer etterhvert som slippdatoen nærmer seg.

 

Bra skrevet artikkel, og det er greit å finne ut at alle timene med nynorsk i skolen ikke har vært totalt bortkastet allikevel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...