Gå til innhold

Sniktitt på Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)


Anbefalte innlegg

Erling E: Skjønner at det ikke er lett når teknikken ikke er villig. Hadde bare ønsket å se mer :D Gleder meg masse til spillet kommer. Keep up the good work!

7160660[/snapback]

Det gjorde egentlig ikke så mye. Trebuchet'en, hiving, real combat og character generering har jo blitt demonstrert på endel expoer nå. Personlig sto jeg å ventet på noe PvP relatert :)

7161069[/snapback]

 

Enig! Jeg har også lyst til å se noe PvP relatert.

 

Enda bedre, jeg vil se dette:

I can say that pretty much the entire office is currently busy PvPing eachother.

I think we had a few 6vs6 matches and one big mutha of 48 running at the same time.

 

Anyways:

Gaute cheats with GM commands.

Jayde plays his aptly named Ranger "ImSoImbah"

I'm foolishly trying to remember the Bear Shaman combos while attacking a group of coders who are shielding their mages very very well.

Athelan keeps sneaking and pulls off these ubermoves that sort of just kill you.

Quickly.

 

Det da ut som om de har det gøy sånn i pausene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss! Viste ikke att Erling E var for Erlend Ellingsen :)

 

 

Jeg heter nå Erling, ikke Erlend, men takk likevel. ;-)

7161457[/snapback]

 

Hehe, ja det gikk kanskje litt fort i svingene.. Fingrene? Det var hvertfall riktig første gang navnet ble nevnt ;)

 

BTW: Når kommer dagens lille "tease"? ;)

Altså fredags smultringen.. hehe

Lenke til kommentar
Begynner å glede meg til dette spelet :p Flott skreve artikkel var det også og btw det var på tide at det kom ein artiklel på hw nettverket på nynorsk :)

7160302[/snapback]

Øystein har skrevet nynorsk på Gamer.no (og dermed HW-nettverket) siden august 2002 - sånn til informasjon. Så da er det vel på sin plass å ønske deg velkommen som ny leser :-)

7160749[/snapback]

 

Sry er ikkje så ofte eg leser artikler på gamer.no :blush:

Lenke til kommentar
Mulig å få denne artikkelen på Norsk også ? I tilfelle en funksjon der man kan velge mellom Norsk og det andre språket. Enormt slitsomt å lese artikkelen på dette språket.

7156686[/snapback]

Den er på norsk. Du mener kanskje at du vil ha den skrevet på Norges andre skriftmål, bokmål? Beklager, det kan vi ikke tilby. Øystein har nynorsk som morsmål, og skriver derfor på nynorsk. De fleste klarer uansett å forstå det helt fint, hvis de er interessert i stoffet det skrives om.

 

Vel, for våre venner hos: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=12044

så ville det vært enklere å få oversatt teksten hvis den var på bokmål. Mange merkelige quotes som har oppstått der :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
[klipp]BTW: Erling: Kommer det noe info om guildsystemet snart? :)

7166819[/snapback]

Vi hadde nettopp et intervju på Split Infinity Radio (www.siradio.fm) om dette, faktisk.

7175471[/snapback]

Dessverre var denne radiosendingen bare live, men det finnes en log her: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=11872

7175549[/snapback]

 

Jeg har opptak av intervjuet. Det kommer her.

Split_Infinity_Radio_EXCLUSIVE___Funcom_Interview__Conan_Guilds.mp3

Lenke til kommentar

Det er hyggelig at dere engasjerer dere, men vi ønsker helst ikke at denne tråden utvikler seg til en generell samletråd om Age of Conan. Hensikten med denne tråden er første og fremst kommentarer til sniktitten på Gamer.no - ikke all verdens spørsmål og informasjon om spillet.

 

Håper på forståelse for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Funcom er norsk, sant? Så det betyr vel at dette spillet hovedsaklig blir utviklet/laget av norske folk. Det er ikke bare sånn at funcom er norsk og har utlendinger å lage spillet for seg?

7181706[/snapback]

Det er nok litt begge deler, mesteparten tror jeg er norske men det er noen utenlandske i FunCom. Om de utenlandske jobber med AoC vet jeg ikke :)

 

EDIT: leif

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...