Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synte Pearl Harbor hadde altfor mye kjærlighet og for lite fokus på selve angrepet. Men det lille som er av angrepet synes jeg er fabelaktig. Michael Bay kan det der med å lage skikkelig actionscener. Hadde filmen kuttet ut litt av all kjærligheten hadde den kommet mye lengre opp på min liste.

 

Tora! Tora! Tora! skal jeg få sett så snart som mulig. Håper den er bra, fordi angrepet på Pearl Harbor er noe av det som facinerer meg mest fra 2. verdenskrig. Tett fulgt av 6. juni og Stalingrad.

Lenke til kommentar
Dette var da gode nyheter:

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/15/515096.html

 

Ian Mckellen vil spille Gandalf igjen i Hobbiten. Filmen har visst kommet seg på beina igjen etter at NLC og PJ er venner igjen. Han sier han hadde blitt skuffet hvis de ikke ville bruke den orginale Gandalf i The Hobbit også.

 

Så Peter Jackson skal regissere Hobbiten? Husker det var en kampanje som gikk på nettet med _mange_ underskrifter for å beholde han som regissør.

Lenke til kommentar

Hvis man vil ha en kort oppsummering av den generelle oppfatningen av en film, så bør man sjekke imdb og rottentomatoes i stedet for å spørre her. Det ligger nok av nyanserte og velbegrunnede meninger der til at man får et innblikk uten å ha sett den aktuelle filmen.

 

Dette er da vitterlig "barnelærdom" på et diskusjonsfora...

Lenke til kommentar

Satt og leste litt om Herr Uwe Boll på IMDb nå. Kom over dette:

 

Challenged his critics in June 2006 to "put up or shut up". His production company issued a press release stating that Boll would challenge his 5 harshest critics each to a 10 round boxing match. To be eligible, the critic must have written two extremely negative reviews of Boll, in print or on the Web, in 2005. Footage of the fights will be included in his upcoming film Postal.

 

On fighting (and winning) against all of his critics in a boxing ring: "You see what happens when people get hit in the head? They like my movies!"

 

Hahaha. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...