Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nå tror jeg ikke folk flest er særskilt opptatt av foto menneh. Syns det bare er rart at du anbefaler de to filmene når de er så forskjellig handlingsmessig. At du finner likheter i stemningen syns jeg også er svært bemerkelsesverdig men deg om det.

9266616[/snapback]

 

Hvorvidt man er opptatt av foto betyr ingenting - det påvirker folk uansett.

Lenke til kommentar

Nettopp, foto og musikk er vel to av de tingene som påvirker underbevisstheten mest i film.

 

EDIT: De er forskjellige handlingsmessig, men stemningen er veldig lik. Kanskje fordi både American Beauty og Road to Perdition har samme cinematograf, komponist og regissør, men stemningen til Parfymen minte meg fremdeles om dem. Den tar seg veldig god tid til å vise det den vil vise, sånn som den skylette kameraføringen i American Beauty og Road to Perdition.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nettopp, foto og musikk er vel to av de tingene som påvirker ubevisstheten mest i film.

9266682[/snapback]

 

Ubevisstheten eller underbevisstheten?

Lenke til kommentar
nå er det en stund siden jeg har sett filmen, men snakker ikke Mos Def med en brukbar engelsk uttale i The Hitchhiker's Guide to the Galaxy?

9269642[/snapback]

Jøss, jeg sjekka Mos Def på imdb.com nå, og der sier de at det snart kommer "The Brazilian Job" :ohmy: Med bpde Def, Wahlberg, Charlize Theron, Statham og Seth Green! :dribble:

 

Den er jeg spent på om blir bra! :)

 

Også er jeg litt spent på den Be Kind Rewind, med Mos Def og Jack Black :D

 

2TtaoEGqNDE

Lenke til kommentar
nå er det en stund siden jeg har sett filmen, men snakker ikke Mos Def med en brukbar engelsk uttale i The Hitchhiker's Guide to the Galaxy?

9269642[/snapback]

Jøss, jeg sjekka Mos Def på imdb.com nå, og der sier de at det snart kommer "The Brazilian Job" :ohmy: Med bpde Def, Wahlberg, Charlize Theron, Statham og Seth Green! :dribble:

 

Den er jeg spent på om blir bra! :)

 

Også er jeg litt spent på den Be Kind Rewind, med Mos Def og Jack Black :D

9271166[/snapback]

 

Ser spennende ut!

To filmer å glede seg til.

 

Særlig The Brazilian Job. Elsket The Italian Job så gleder meg veldig til "2'ern" kommer.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

Noen her som er kunde hos brafilm.no?

 

Sitter på et gavekort på 4 filmer pluss en kino billett som jeg ikke kommer til å bruke så da kan jeg like godt gi den bort. Gidder ikke å styre med å leie 4 filmer for å få den ene billetten...

 

Førstemann til mølla får den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...