Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt bedre folk i studio enn TV2 Bliss sitt utrolig idotiske Golde Globes i fjor, selv om det ikke er helt min kopp te med folk i TV6 sitt for Oscar. Er Brita M. Engseth, Mona B. Riise og klvonen Per Sundnes.

 

Jeg hopper uansett blankt over det i år. Lite som interesserer meg annet enn Whiplash og Birdman-nominasjonen.

Lenke til kommentar

Litt bedre folk i studio enn TV2 Bliss sitt utrolig idotiske Golde Globes i fjor, selv om det ikke er helt min kopp te med folk i TV6 sitt for Oscar. Er Brita M. Engseth, Mona B. Riise og klvonen Per Sundnes.

 

Jeg hopper uansett blankt over det i år. Lite som interesserer meg annet enn Whiplash og Birdman-nominasjonen.

Hjælpes: det var jo tre gode grunner til å se en stream istedet.

Lenke til kommentar

 

Hjælpes: det var jo tre gode grunner til å se en stream istedet.

 

 

Hehe, men fremdeles bedre enn de rosabloggerne på TV2 Bliss. Burde strengt tatt kuttet det ut, om ikke Filmpolitiet`s Birger Vestmo eller noe sånt kunne tatt det.

 

 

Sier vel mer om deg enn Bliss om du faktisk ser på kanalen i og med at det er en husmorkanal :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier vel mer om deg enn Bliss om du faktisk ser på kanalen i og med at det er en husmorkanal :p

 

 

Du feiler hvis du skulle forsøke å være morsom, eller så klarer du ikke å lese. Skriver ingenting om at jeg har sett på TV2 Bliss mer enn GG i 2014.

 

Golden Globes dekker TV. Derfor er det relevant for meg som tv-kritiker og over middels interessert i film å få med meg denne prisen der og da når TV2 Bliss var eneste som sendte den. Hadde ikke noe annet sted å se Golden Globe på dessverre. Alle streamene jeg fant var elendige.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Enda en skurk fra Moores Bond-era død , RIP Kamal Khan aka Louis Jourdan :(

 

"Spend the money quickly , mr Bond"

 

Kananga

Scaramanga

Stromberg RIP

Drax (Denne fyren er oxo godt opp i åra nå)

Kristatos

Khan RIP

Zorin

Lenke til kommentar

Mange som har sett en del av filmene til "Best Picture"?

 

Til nå har jeg sett

 

American Sniper

Birdman

Boyhood

The Grand Budapest Hotel

The Imitation Game

Selma

The Theory of Everything

Whiplash

 

 

Er spent på American Sniper, siden jeg liker veldig godt Clint Eastwood sine filmer! Synd at han kom så sent bak kameraet, for han har levert mye gull!

Er selvfølgelig også litt nysgjerrig på The Imitation Game.

 

Whiplash og Selma kjenner jeg ingenting til.. noen som har sett dem?

 

De som jeg har sett, in bold, synes jeg var veldig gode filmer, alle sammen! :)

Lenke til kommentar

Whiplash, Boyhood og Birdman er de beste i min bok.

 

Birdman burde vinne synes jeg, selv om jeg ville vært fornøyd selv om Whiplash eller Boyhood vant. Liker også The Grand Budapest Hotel godt, så ikke helt imot hvis den vinner, men det tviler jeg sterkt på skjer.

 

Theory of Everything, American Sniper og The Imitation Game har hovedskuespillere som fungerer veldig bra synes jeg, men selve filmene er ikke så bra. Ikke helt verdige å vinne eller bli nominert beste film synes jeg.

 

Selma er den eneste jeg ikke har sett av dem. Vil se den, men stresser ikke.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å prøve å se på TV6 sin Oscars-sending hvertfall. Håper de ikke prater bare om mote og kjolene til alle damene hele tiden.

 

Brita er hvertfall en av Norges største filmnerder så hun har vel noe interessante kommentarer å komme med.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det eneste "dumme" er vel at vi ikke får se de amerikanske reklamefilmene men må "tilbake til studio" i hver reklamepause.

 

Jeg gidder faen meg ikke å google etter tvilsomme "streameprogrammer" som installerer en bråte spyware og viser laggete streams fra korea bare for å se på Oscars.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men skal vi ta fra han som ikke klarer å lese ovenfor her så er du gira på bakeprogrammer og såpeprogrammer fordi du bare ser på TV6 en gang for å få med deg en prisutdeling vi som regel så på NRK før ^^

 

Det var en spøk, du trenger ikke å være så hårsår.

 

Men du sa jo vitterlig:

 

"Hehe, men fremdeles bedre enn de rosabloggerne på TV2 Bliss. Burde strengt tatt kuttet det ut, om ikke Filmpolitiet`s Birger Vestmo eller noe sånt kunne tatt det. "

 

Du skriver fremdeles bedre enn de rosabloggerne på TV2 Bliss, hvordan kan du vite at det er bedre om du da ikke har sett rosabloggerne?

 

"Bare siden du bestemmte deg for å dra dette lenger"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...