Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat kjøpt meg en billig USB-skanner til hundrelappen på eBay, og den fungerer knall med DVD Profiler og Collectorz (som jeg faser over til).

 

Anbefales til de som har et av programmene! Nå kan jeg bare skanne inn alle filmene mine, istedetfor å måtte skrive inn de uendelige lange tallrekkene.

Endret av Coffey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk sett Prisoners med Jackman og Gyllenhaal her om dagen. Muligens årets beste film for min del så langt (kino).

Kanskje like bra at Prisoners ikke ble regissert av Bryan Singer med Mark Wahlberg og Christian Bale i hovedrollene som utgangspunktet var for filmen. Det tror jeg ikke ville vært en bra trio.

 

Samme med Gravity hvor Natalie Portman, Marion Cotillard, Scarlett Johansson og Blake Lively var opp for den kvinnelige hovedrollen. Robert Downey Jr. og Angelina Jolie var mest ønska først av regissøren.

 

Litt om alle andre filmene i år som har blitt forandre mye med castinger rundt. Fun reading.

 

http://www.vulture.com/2013/10/stars-almost-cast-in-the-years-biggest-movies.html

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg ser på olympus has fallen, og greier ikke ta den seriøst , jeg kan "kjøpe" at kinesere kanskje kunne greid en stor op, kanskje russland før soviet fallet, men en "nord koreansk terrorist" og så klart secret service som er den beste trente bodyguard enheten i verden faller som stromtroopers, ikke kan de skyte noe bedre enn stormtroopers heller.

 

jeg greier ikke kjøpe nord korea som big bads, de er amatører som bare er gode til å masjere i synk .

Lenke til kommentar

Så Event Horizon her i stad, tror egentlig det var den skumleste filmen jeg har sett på lengre. Mye nifsere enn Aliens og slikt. Men så er jeg ganske fascinert av den type historier, og har alltid likt det lille som var av plott i Doom-spillene.

Jeg så den da den kom ut og husker jeg hadde aldri vært så redd før. Bra film!

 

--------

 

 

Godzillatraileren har lekket/blitt sluppet: http://www.movieweb.com/movie/godzilla-2014/trailer

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ser dere på trailere? Blir jo som en stor spoiler.

 

Så Event Horizon her i stad, tror egentlig det var den skumleste filmen jeg har sett på lengre. Mye nifsere enn Aliens og slikt. Men så er jeg ganske fascinert av den type historier, og har alltid likt det lille som var av plott i Doom-spillene.

 

Skal få somla meg til og se den selv snart.

Lenke til kommentar

Se den i kved. Er rimelig sikker på at den ligger blant DVDene. Kul film.

 

 

Vet ikke helt om jeg har trua på Godzilla lenger. Før hadde jeg overhodet ikke trua, så fikk jeg kjempetrua, men så fikk jeg se et bilde av Godzilla og mista trua igjen. Han hadde jævlig snille øyne, og sånn skal det ikke være. Det ble helt feil og mongo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I kveld? Ser ikke skumle filmer alene. Nei i kveld blir det noe annet, men vet ikke helt hva. Kansje se gjennom dvd samlinga, en komedie tror jeg hadde vært bra, eller litt lett action.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...