Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Også kan jeg meddele at The Satanic Rites of Dracula var jævlig bra, og at jeg ikke skjønner hatet. Sykt kule greier.

 

The Legend of the 7 Golden Vampires falt også jævlig godt i smak, men her skjønner jeg tildels hatet. Men jeg er jo en stor, stor fan av både Hammer Horror og Shaw Brothers, så at den falt i smak hos meg er jeg ikke overrasket over. Rimelig absurd greier, da. Haha, knall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner eg å bli sykt lei av denne 3D dritten, er ingen av kinoene i mitt lokal område som skal sende wolverine i 2D, selv om 90% av folka som ser film liker 2D bedre, eg sykt irriterende, bare for at dei skal tjenne 15kr ekstra per person.

 

Da blir det ikkje wolverine på meg enda, som ein fan kan eg ikkje sjå denne i den ubruklige kvaliteten.

Endret av Noiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå begynner eg å bli sykt lei av denne 3D dritten, er ingen av kinoene i mitt lokal område som skal sende wolverine i 2D, selv om 90% av folka som ser film liker 2D bedre, eg sykt irriterende, bare for at dei skal tjenne 15kr ekstra per person.

 

Da blir det ikkje wolverine på meg enda, som ein fan kan eg ikkje sjå denne i den ubruklige kvaliteten.

 

slow-clap-gif.gif

 

 

Flott. Om alternativet er 3D eller vente et par månededer å se den hjemme, så er valget ekstremt enkelt. Da venter jeg og ser den hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå begynner eg å bli sykt lei av denne 3D dritten, er ingen av kinoene i mitt lokal område som skal sende wolverine i 2D, selv om 90% av folka som ser film liker 2D bedre, eg sykt irriterende, bare for at dei skal tjenne 15kr ekstra per person.

 

Da blir det ikkje wolverine på meg enda, som ein fan kan eg ikkje sjå denne i den ubruklige kvaliteten.

 

Jeg leste et intervju med James Cameron (finner ikke linken nå) der han sier at over halvparten av dagens filmer ikke burde vært 3D. Ofte er det filmselskapene som vil ha filmene i 3D, nettopp for å tjene mer penger på dem. Jeg skal se om jeg finner den linken, så skal jeg poste den.

 

Jeg er menig med både deg og Cameron. 3D-formatet er ekslusivt og alle filmer passer ikke som 3D. Jeg personlig synes 2D film er helt kurant.

Lenke til kommentar

Det en også kjapt an nær man ser noen av filmene i 2D så et det endel kjipe effekter og slike den bruker som serveres grusomt kjipt ut i 2D. Se fôr eksempelet sisters Sherlock Holmes-filmen, faen for no drit. Liten interessant å se ting òg tang som skal sprette ut av skjermen mot det i 3D.

Lenke til kommentar

Nå begynner eg å bli sykt lei av denne 3D dritten, er ingen av kinoene i mitt lokal område som skal sende wolverine i 2D, selv om 90% av folka som ser film liker 2D bedre, eg sykt irriterende, bare for at dei skal tjenne 15kr ekstra per person.

 

Da blir det ikkje wolverine på meg enda, som ein fan kan eg ikkje sjå denne i den ubruklige kvaliteten.

 

Jeg tror ikke de mindre kinoene alltid har noe valg. Det er ihvertfall inntrykket jeg har fått hos den lokale kinoen på hjemstedet mitt, der de sa at de også helst prøvde å få mange filmer i 2D heller enn 3D. Hvorfor det skulle være slik aner ikke jeg, men synd er det i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...