Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

The Walking Dead, Avatar og Death Race 2 kan du fint hoppe over. Se Death Race 2000 og drit i alt annet som heter Death Race.

 

Er Friday The 13th og Halloween orginalene, eller remakene? Om det er de orginale er det to av tidenes beste filmer, er det remakene er det dritt.

Avatar er jeg veldig skeptisk til selv. Ser kjedelig ut. Death Race 2000 har jeg sett, den er awesome. Den første remaken er grei. Har bare to-ern fordi jeg fikk den gratis.

 

Friday The 13th som jeg har der er remaken, men skal skaffe originalen. Halloween er originalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Friday The 13th som jeg har der er remaken, men skal skaffe originalen.

 

Uff. Hadde jeg vært deg hadde jeg kastet hele dritten i søppelbøtta, helt et lass med tennveske over og tent på skiten. Forferdelig dårlig film. Men orginalen kan få hvem som helst med en god filmsmak til å sikle. Kremfilm!

 

Reboots kan være fett, men Friday the 13th var ikke det. Megacrap.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Vel, får se. Gleder meg til å se Halloween, da. Liker eldre filmer egentlig, spesielt skrekk. Når ting var litt enklere. Moro å se på. Men er jo også tilfeller, slik som med motorsagmassakeren som jeg ikke likte når jeg så den første gang fordi jeg kun tenkte på effekter, realisme og sånt. Må slutte å tenke sånn når jeg ser på gamle klassikere. Men når jeg tenker på det etterpå så er det jo en kultfilm som satte igang en helt ny "era" for skrekkfilm, og det er jo en klassiker. Digger jo Leatherface karakteren. Motorsagmassakeren har alltid vært kult og underholdende for meg. Angrer på anmeldelsen jeg ga den her på forumet.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt tips på skrekkfilmer som har lignende stemning som enkelte av scenene i Luther sesong 3. Synes Luther plutselig har blitt ganske så skummelt, og jeg digger det!

 

Realistisk (ikke aliens og monstre), mørk stemning med stor skvettefaktor. Langdryge scener hvor man vet at noe kommer til å gå til helvete.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

syns ikke de lage så mange gode filmer nå til dags, var mye bedre før i tiden men ser ihvertfall fram til ratchet and clank filmen som kommer i 2015 og monster university:)

Lenke til kommentar

zoBzr44.jpg

Hvordan kan man bli regissør/produsent/manusforfatter i Norge? Filmskolen i Lillehammer? Hvordan er isåfall fremtidsutsiktene for studentene som kommer ut derfra?

Du kan i hvert fall bli manusforfatter hos Westerdals. En kompis skal gjøre det om et par år. Sikkert hos andre skoler som NISS, Noroff etc.

Lenke til kommentar

Utifra hva teaseren viste på Comic-Con av det jeg har lest på nettet så gikk jeg fra meh til litt under wow.

 

 

Batman & Batman-film bekrefta for 2015

 

henry-cavill-discusses-possible-superman-batman-team-up-movie-135540-a-1369376056-470-75.jpg

 

On Saturday at Comic-Con, Warner Bros. officially announced the Superman & Batman tentpole. As sources previously told The Hollywood Reporter, Zack Snyder will be directing the film and Henry Cavill is set to reprise his role as Clark Kent.

 

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/official-warner-bros-reveals-batman-589527

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...