Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Blir noen andre. Som artikkel skrev, så er ikke Batman offentliggjort enda.

 

Armie Hammer var aktuell for rollen i Justice League-filmen som var til vudering, men det er han trolig neppe han til vudering igjen siden i natt trolig blir bekrefta som Ant-Man i filmen fra Edward Wright som kommer ut i 2015 også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hvem spiller Batman da? Håper det blir noen andre enn Christian Bale.

Super skuespiller, men han har nå spilt i 3 batman filmer, og jeg er litt smålei den mørke stemmen hans som Batman.

Kanskje Michael Keaton?

Lenke til kommentar

Hadde vært artig med en mer lavbudsjetts Batman-film, det var jo det Christian Bale trodde han ble med på når han takket ja til å bli Nolans Batman. Riktignok er jeg veldig fan av det Christopher Nolan har gjort med de tre filmene. Men det er vel usannsynlig at det blir noe annet enn et budsjett i stor skala, ala Man of Steel og Marvel-filmene.

Lenke til kommentar

the-avengers-2-confirmed-as-avengers-age-of-ultron-comic-con-2013-140618-a-1374379860-400-80.jpg

 

Jævla kult med Ultron i Avengers 2, bare synd at Ant-Man som skapte Ultron i tegneseriene ikke har en rolle i Avengers 2.Bare Edgar Wright sin film som kommer i 2015 også.

 

Guardians of the Galaxy virker også fetere for hvert nye bilde og info som blir kjent. Spent på hvem som gjør voice-overne til Groot og Rocket Raccoon.

Lenke til kommentar

A strange, alien desert with a growing green sky...

 

A storm is coming in.

 

A knight is standing there. He draws his sword...

 

Warcraft?

 

There's a discarded suit of armor. He takes the shield from a skeleton...

 

It's World of Warcraft!

 

Directed by Duncan Jones!

 

He's gearing up. Creatures are coming over the hills. We follow a camera on an Orc as it moves to take, moving faster and faster....

 

Just as the Orc's blade comes down, it cuts to the logo!

 

World of Warcraft is live action, btw, for those asking.

 

It looks GREAT. Very gritty and realistic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At ditt første møte med Danny Trejo var Spy Kids. Det syns jeg er litt kjipt.

Hvordan er det kjipt? jeg var 10 år når den kom ut, var ikke akkurat gammel nok til mange av de filmene han lagde så jeg så han først i spy kids fordi jeg så mye på dem filmene som liten, veldig gode filmer og han gjorde en fabelaktig jobb:) Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...