Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg skjønte jo det, syns bare litt synd at du(og din generasjon) får en meget tam Danny Trejo som første møte.

 

Kan ikke sammenlignes med f.eks mitt episke møte med überkule Danny i Desperado i 96\97.

Jeg kan jo alltids ta en kikk på de andre filmene nå da uansett om jeg ikke fikk med dem som liten:) syns min generasjon er grei, er mer synd på 2000+ generasjonen med kids som vokser opp til ny moderne kjedelige tegne serier og dårlig reality, og 24/7 skytespill
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja det skal jeg gjøre en gang:) vurderer og se machete også, hørt den er bra, men syns det er rart han har samme fornavn og etternavn som i spy kids

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Danny Trejo er en av tidenes tøffeste skuespillere, og funker automatisk bra som en badass fyr som liker å drepe. Og Machete er absolutt verdt å se. Helt latterlig bra, og Danny Trejo herjer så jævlig hardt. Machete Kills kommer til å bli helt überfet, og Machete Kills Again kommer til å bli übrere enn überfet igjen.

Lenke til kommentar

Første halvdel av From dusk til Dawn er også verdt å få med seg. Heeeelt til filmen tar en jævlig brå vending og vell, du får bare se.

 

Ellers har man jo Heat(ikke The heat med Bullock. Synes synd på den stakkar'n som downloader den feil engang i fremtiden) Con air, Devils Rejects og Once apon a time in Mexico verdt å få meg seg. Danny leverer i alle disse

Lenke til kommentar

Morgan Freeman med i alle filmer for tida? Kan ikke huske å ha sett en eneste film med han utenom Red 2 og Oblivion i år. Ikke så mange i fjor heller. Slutta å hate på den gamle (sikkert koselige) mannen.

 

Tucker & Dale vs. Evil får tommel opp av meg og. Alan Tudyk sin beste rolle ved unntak av Firefly. En av de par filmene jeg har ledd en del av de siste årene som ikke er superhelt-filmer eller actionfilmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...