Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Tango & Cash går på Max nå. Alle som ike har sett denne sinnsykt fete klassikeren burde sjekke den ut. 1/6 av dagbladet, 8/10 av meg. Kremfilm! Sylvester Stallone og Kurt Russell er sykt bra sammen. Kjemi!

 

Ray Tango (Stallone): Rambo? Rambo's a pussy.

De som jobber i dagbladet er jo hjernedøde så ikke rart de ga så lav score:)
Lenke til kommentar

Tango & Cash går på Max nå. Alle som ike har sett denne sinnsykt fete klassikeren burde sjekke den ut. 1/6 av dagbladet, 8/10 av meg. Kremfilm! Sylvester Stallone og Kurt Russell er sykt bra sammen. Kjemi!

 

Ray Tango (Stallone): Rambo? Rambo's a pussy.

Så den selv, syntes den var spinnvill men skulle jeg skrive en saklig anmeldelse hadde jeg ikke klart å gi den mer enn 2 eller 3/6 basert på hvor dårlig den er film-messig.

Lenke til kommentar

Jeg bare browset innom den tilfeldig..fikk ikke med meg starten eller noe..hva handler den egentlig om? Hva har armbryting med den action-sekvensen som endte med at Stallone og Russell sa "if you get problems, you can reach me at blablabla cafe, ask for xxx she'll know where to find me"

Lenke til kommentar

Life of Pi var kul nok den, men jeg sliter veldig med å skjønne hvorfor den blir sett på som tidenes film. Visuelt er den for det meste flott, men det er veldig tydlig at de skifter mellom ekte og CGI-tiger, noe som ødela veldig mye for min del. I tillegg er den en sinnsykt irriterende drømmesekvens som så så dårlig ut at jeg nesten slo av filmen. Så ekstremt billig og ekkel ut.

 

 

Jeg bare browset innom den tilfeldig..fikk ikke med meg starten eller noe..hva handler den egentlig om?

 

Et par politifolk som alltid ødelegger for en kriminell kis, så han setter opp en felle og får begge innbura.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva synes folk her om Life of Pi? Kom over den på Netflix i går, og vurderer å se den. Har et inntrykk av at filmen er oppskrytt og overvurdert.

 

Den var kjempefiiin. Se den. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...