Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte ikke på Tom Hardy , men at filmen som en helhet blir alt for snill og glatt.

Endret av Video Girl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste som hater at på en koselig vennekveld med film og øl, at enkelte sitter på tlf gjennom hele filmen og avslutter kvelden etter at filmen er ferdig med setningen "Det var jo en knall bra film!"

Skrevet

Er jeg den eneste som hater at på en koselig vennekveld med film og øl, at enkelte sitter på tlf gjennom hele filmen og avslutter kvelden etter at filmen er ferdig med setningen "Det var jo en knall bra film!"

Get new friends ;)

• Liker 1
Skrevet

Men snapchat, instagram, facebook og twitter er jo bare sååå viktig.

Hva med kik?

Get new friends ;)

Man skaffer ikke nye venner for å se på film med de, da din fløte

Skrevet

Var på kino og så hobbiten i dag, greit nok at filmen var for lang og det skjedde fint lite i den. Men foreldre som tar med ungene på kinoen burde da klare å be dem om å holde kjeft. Helvetes ungene snakket i sikkert 90% av filmen, bah.

Skrevet (endret)

Runarbs: faen så irriterende da.. Må bare be de klappe igjen. Under filmen skal folk være stille..

Så forresten Shaun of the Dead idag.

Hahah, morsom og bra film! :D

Endret av Lami
Skrevet

Æsj, det var teit. Til dere som har sett den i 48fps, blir det en slags såpeoperaeffekt?

jeg synes såpeoperaer med høy ramerate ser litt "falsk" ut. vanskelig å forklare :/

Det er nok bare en vanesak, man er vandt til blurry hakkete bilde på filmer...

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...