Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at hele Aronfsky vs Wolverine greia er møkk merkelig.

 

Yess, så enig. Jeg er veldig sånn midt på i situasjonen, vi kan her få en veldig bra film slik The Dark Kngiht var hvis filmen også får greie forfattere. Eller vi kan få liksom den samme cheesy X-Men på filmen-linja på nytt med litt bedre regi.

 

Gleder meg uansett til å se noe trailere eller noe sånt når den tid kommer.

 

Er det bare jeg som synes det er litt feil hvis spinn-off`ene til X-Men blir bedre enn hovedfilmene? Slik jeg ser det så er jeg mer gira, og glad for en Deadpool-film og den kommende The Wolverine(ikke den første, selv om den var grei).

Lenke til kommentar

Gleder meg til den nye Tron filmen, likte veldig godt den orginale så veldig spent på hva Tron Legacy kan tilby.

Såg forresten Wall Street 2. Ikke så gale film, og i mine øyne en verdig etterfølger av en strålende film.

Er ikke helt sikker på hva jeg synes om skuespilleren Shia LaBeouf (Jack Moore).

 

Traileren til filmen Buried virker lit spennenede. Ryan Reynolds i hovedrollen.

Lenke til kommentar

Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm.

Du likte ikkje Pirates of the Caribbean?

 

Nope. Og ikke National Treasure heller.

 

Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm.

Mary Poppins ler av deg.

 

D som itj like mæ lik itj æ. ;)

Lenke til kommentar

Forsåvidt sant det Mr.Badsmile.. Hmm.. Jeg får legge fordommene til side (som Gadamer så fint ville sagt det). Og får vel innrømme nederlag, da jeg like Tron veldig godt.. Unntak som bekrefter osv..

 

EDTI: Og jeg har langt ifra sett alt Disney har produsert så jeg uttaler meg på greit tynt grunnlag.

Endret av E.I. Lonoff
Lenke til kommentar

Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm.

Du likte ikkje Pirates of the Caribbean?

Håper ikke du prøver å få Pirates of the Caribbean til å se ut som en referanse i filmverdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...