Hyperio Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Til alle dere som ikke har sett Benjamin Button: GLED DERE! That's it, denne vinner beste film, den MÅ vinne. Den er i en annen liga enn de andre nominerte. Har bare sett den og Slumdog Millionaire, men kan over hodet ikke forestille meg at Milk, Frost/Nixon eller The reader er bedre. Ikke skyt meg enda, jeg klarer nesten ikke å vente til å se den på kino.
Geir M Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Til alle dere som ikke har sett Benjamin Button: GLED DERE! That's it, denne vinner beste film, den MÅ vinne. Den er i en annen liga enn de andre nominerte. Har bare sett den og Slumdog Millionaire, men kan over hodet ikke forestille meg at Milk, Frost/Nixon eller The reader er bedre. Ikke skyt meg enda, jeg klarer nesten ikke å vente til å se den på kino. Synes den var god, men ikke noe å hoppe i taket for. Tror jeg ga den 7/10. Det er et ganske originalt konsept og teknisk er den bra, skuespillerne gjør også en fin jobb. Men jeg synes manuset kunne vært bedre. Filmen er forruten det morsomme konseptet med den reverserte aldringsprosessen ganske standard. Endret 28. januar 2009 av Geir M
Hyperio Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ok, forskjellig smak slår til igjen. Men mener du at den ikke får Oscar for beste film?
Bob_3 The Builder Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg ligger litt etter på Oscar-filmene, da jeg ikke laster ned. Foreløpig bare Slumdog Millionaire som er sett, og den er mildt sagt fantastisk. Gleder meg til å se Benjamin Button og Wrestler så fort det lar seg seg gjøre.
CCola Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg myye til The Wrestler, ettersom flere på forumet mener den er langt bedre enn Benjamin Button og Slumdog. I tillegg er det noen som sier BB er fantastisk. Gleder meg!
:---{D Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Akkurat sett Slumdog Millionaire. Den burde ikke vært nominert i kategoriene: Best Motion Picture of the Year Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published Og om den vinner beste originale sang blir jeg litt irritert. Tåpelig at den har fått to nominasjoner i den klassen.
Cuneax Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk fantomsmerter i fingrene av å se Body of Lies.*grøss* Jeg fikk mer fantomsmerter i rumpestumpen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor har jeg ikke før idag fått med meg at det kommer en Tekken-film i 2009. Og (igjen) spiller Cary-Hiroyuki Tagawa the badguy.
Heilage Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg trodde Tripoli ble forkastet for noen år tilbake, så Ridley bestemte seg for å lage Kingdom of Heaven istedet. Det var det jeg trodde og, men ifølge Ridley selv hadde han alltid et ønske om å fullføre Tripoli, og om man ser på IMDB: Tripoli står det 2009, uten noen bekreftet dato. Kanskje det skjer noe i kulissene?
haarod Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Akkurat sett Slumdog Millionaire. Den burde ikke vært nominert i kategoriene: Best Motion Picture of the Year Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published Og om den vinner beste originale sang blir jeg litt irritert. Tåpelig at den har fått to nominasjoner i den klassen. Mhm, savner Bruce Springsteen der.
Geir M Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ok, forskjellig smak slår til igjen. Men mener du at den ikke får Oscar for beste film? Mener vel egentlig ingenting om det. Kanskje den vinner, kanskje ikke. Bryr meg egentlig fint lite om Oscar.
Bob_3 The Builder Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Akkurat sett Slumdog Millionaire. Den burde ikke vært nominert i kategoriene: Best Motion Picture of the Year Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published Og om den vinner beste originale sang blir jeg litt irritert. Tåpelig at den har fått to nominasjoner i den klassen. Hvorfor ikke? Har du sett de andre nominasjonene? Jeg har ikke sett noen av de andre, men de skal være skammelig bra for at Slumdog ikke engang fortjener nominasjonen sin. Musikken er jo også herlig til tider, det er vel M.I.A som er nominert?
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg myye til The Wrestler Flott. Den er den beste fra 2008 imo, men så har jeg ikke fått sett Ben Button / Slumdog, selvsagt. Må få sett de for å lage en final topp 10 of 2008.
Mojo Pin Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg myye til The Wrestler Flott. Den er den beste fra 2008 imo, men så har jeg ikke fått sett Ben Button / Slumdog, selvsagt. Må få sett de for å lage en final topp 10 of 2008. Du har selvsagt ikke fått sett Benjamin button og slumdog, men du har sett The Wrestler?
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Gleder meg myye til The Wrestler Flott. Den er den beste fra 2008 imo, men så har jeg ikke fått sett Ben Button / Slumdog, selvsagt. Må få sett de for å lage en final topp 10 of 2008. Du har selvsagt ikke fått sett Benjamin button og slumdog, men du har sett The Wrestler? Jeg ville gjerne ha sett alle tre, sånn at jeg kunne svare på innlegget hans. Men selvfølgelig har jeg jo ikke det, så da ble det er halv-greit svar.
magnusbe Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Dæven. Eg fekk denne spam-meldinga i dag, eg skal visstnok ha vunne £600000 fordi eg ikkje er fan av 21 grams. Eg vart litt uroa av dette, ettersom eg gav den filmen låg karakter (mest pga dårleg humør den dagen, trur eg.). Hej, Apprecierande förra året stöd från den offentliga till 21 gram,en film från Academy Award-nominerad direktör Amores perros. den här nya året beslutade vi att visa uppskattning till våra många fans och icke fans genom att organisera ett Promo funktioner för att ge bort kontant pris till våra fans och också ge privilegier till icke-fans som kommer att bli våra fans efter att ha fått våra pengar priser. Varit en icke fläkt av 21-Gram Du har just vunnit summan av 600.000 pund.(Sex hundra tusen pund) För information för att lösa in denna kassa, e-post till: Tack Resource Center ======================================================================== Marking last year support from the public to 21 Grams,a film from the Academy Award-nominated director of Amores perros.This new year we decided to show appreciation to our numerous fans & Non fans by organizing a Promo features to give away cash prize to our fans and also give privilege to Non fans who will get to be our fans after receiving our cash prizes. Been a non Fan of 21-Gram You just won the sum of 600,000 Pounds.(Six Hundred Thousand Pounds) For information to redeem this cash, Email to: Thanks Resource Center
Bytex Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Du får bare sende dem kontonummeret ditt, og helst alle innlogginsdetaljer på nettbanken også.
magnusbe Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Du får bare sende dem kontonummeret ditt, og helst alle innlogginsdetaljer på nettbanken også. Eg la ved kopi av passet mitt, slik at dei kan sjå at det verkeleg er meg.
Dotten Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Høhø, Orci (manusforfatter) om den nye Transformers-filmen: THere are so many "money" shots in this movie that a 20 minute trailer couldn't give them all away. http://www.tfw2005.com/boards/transformers...tml#post2928662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå