Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Relativt gammel sak, så mulig det er posta før. Jeg føler uansett at det er en nyhet som er verdt å nevne igjen, for de som ikke har fått det med seg: Ennio Morricone til Kosmorama 09. Det er jo vidunderlige nyheter, og du kan banne på at du finner meg blant publikum.

 

Gleder meg sykt til Kosmorama 09. Det blir min første filmfestival, og en symfoniorkester-konsert dirigert av mester Morricone blir vel et minne for livet. Hvem flere skal ivei?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde i alle fall vært kult om de skulle ha fått et kvinnfolk til å gjøre såpass grove og dramatiske stemmer til amerikanske trailere.

 

Skal forresten vei og se WALL-E i dag, men uheldigvis settes den kun opp med norsk tale her i byen (Kristiansund) Noe som egentlig fikk meg og dama til å revurdere om vi skulle se den i dag, eller vente til den eventuelt kommer med engelsk tale.

Er det såpass med dialog i filmen at det blir irritasjonsmoment, eller er det så lite samtale som jeg har lest tidligere? Eller om den kanskje er bra dubbet. I så fall går det jo helt greit.

Lenke til kommentar
Fått med dere at selveste Trailer-guden, Don LaFontaine er død?

Uff, trailere uten den stemmen blir nok aldri det samme :(

 

Skal forresten vei og se WALL-E i dag, men uheldigvis settes den kun opp med norsk tale her i byen (Kristiansund) Noe som egentlig fikk meg og dama til å revurdere om vi skulle se den i dag, eller vente til den eventuelt kommer med engelsk tale.

Er det såpass med dialog i filmen at det blir irritasjonsmoment, eller er det så lite samtale som jeg har lest tidligere? Eller om den kanskje er bra dubbet. I så fall går det jo helt greit.

Jeg har også lyst til å vente til den kommer på DVD, slik at jeg kan se den med orginal tale, men det ender nok med at jeg ser den på kino snart... Folk skryter jo av den med norsk tale, så det kan jo ikke være så alt for ille.

Lenke til kommentar
Litt på side-linja, hva gjør dere som har barn med eks Disney filmene. Kjøper dere dobbelt opp? det er jo ikke til å unngå å få riper i dem...

 

Nå er det fult lovlig å selv ta sikkerhetskopier av egne filmer, så det å kjøpe film to sett burde være unødvendig.

 

Barna bryr seg vanligvis pent lite om det er en kopi eller orginal de ser på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...