Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Cypheron, Mr. Vengeance er den helt klart svakeste av filmene, så om du mister motet etter den så er det bare å tenke at det blir bedre etterhvert!

En ikke helt ukjent filmkritiker liker den svært godt.

Noe som er en svært god grunn til å ikke se den.

 

Eh? Jeg ser den uansett.

 

Edit: er det bare jeg som synes det er teit at Seven går under skrekkfilm? Den er på lista som 71.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
@Cypheron, Mr. Vengeance er den helt klart svakeste av filmene, så om du mister motet etter den så er det bare å tenke at det blir bedre etterhvert!

Tullball. Deg igjen ja, ikke overrasket, du likte jo Baraka over Koya. Ser du også ikke likte Eyes Wide Shut, gratulerer!

Lenke til kommentar

Hard Candy er ikke akkurat en film jeg vil plassere i horrorbåsen. Mye bra filmer på denne horrorlisten, men den er slettes ikke bra, ser i grunn mest ut som en popularitets liste. Masse av bra horrorfilmer som ikke er nevnt her, er jo en skandale at de bare har nevnt 1 Argento film! De har også tydeligvis glemt The Others som er en av de alle beste horrorfilmene det siste 10 året. Mens Darkness Falls har fått 72. plass, det er jo helt latterlig, det er en film jeg ville gitt terningkast 2, samme med The Grudge i grunn. Denne listen gir jeg TERNINGKAST 1

Lenke til kommentar
@Cypheron, Mr. Vengeance er den helt klart svakeste av filmene, så om du mister motet etter den så er det bare å tenke at det blir bedre etterhvert!

Tullball. Deg igjen ja, ikke overrasket, du likte jo Baraka over Koya. Ser du også ikke likte Eyes Wide Shut, gratulerer!

 

"Deg igjen ja"? Ingen grunn til å gå på personangrep over forskjellig filmsmak, er det det? Jeg bedømmer filmer ut fra opplevelsen jeg får ut av de, og følelsene og tankene jeg sitter igjen med. Eyes Wide Shut er sikkert og visst en perle innen regi og filmskaping, det er ikke det, men den gav meg jo ingenting!

 

Baraka er som kjent favorittfilmen min, fordi den gav meg en fantastisk opplevelse og følelsesmessig inntrykk ingen annen film har klart. Mr. Vengeance fikk jeg for det første ingen sympati for, og for det andre ble jeg ikke særlig engasjert i hstorien. Men den er jo også en fantastisk film rent teknisk og fortellermessig, men det er aspekt jeg ikke verdsetter så mye.

Lenke til kommentar
Edit: er det bare jeg som synes det er teit at Seven går under skrekkfilm? Den er på lista som 71.

 

Skrekkfilm vil jeg ikke kalle det. Mer thriller egentlig. Iallefall i min bok.

 

Jeg ville nå ikke helt plassert The Silence of the Lambs på en Horror liste heller..

 

Manx: Mener du virkelig at The Exorcist er den kjedeligste av filmene på lista der?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...