Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Fått fingrene i en kopi av The Ox Bow Incident. Ser den er ranket ganske høyt på IMDB. Noen som har sett den her?

Jepp, og jeg rangerer den like høyt som "12 angry men", (bare så det er sagt, jeg rangerer ikke 12 A M så høyt som Dotten). En kjempefilm som tar opp spørsmålet hevn vs lovverk på en glimrende måte. Husker den som litt kort, den kunne godt ha vart lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12 Angry men er et mesterverk innen så mange plan at jeg bare blir glad av å tenke på det. En selvfølge av en film for alle jurister, samfunnsvitere, filosofer og ikke minst ... moderatorer på et forum :ninja:

 

Skulle nesten lagd en oversikt over filmer enhver moderator burde sett ... Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Jupp, det der er bare et forsøk på å være morsom og folk biter på hver gang. Klassikeren er "This film is racist", hvor trådstarter nevner noen helt absurde eksempler på rasisme og fans av filmen klikker i vater.

 

Eller enda bedre med han som skrev "This movie is racist!" og så åpner man tråden og ser at det står "It's just become so cool to make threads with the title "This movie is racist", so I just had to do it."

Lenke til kommentar
Jupp, det der er bare et forsøk på å være morsom og folk biter på hver gang. Klassikeren er "This film is racist", hvor trådstarter nevner noen helt absurde eksempler på rasisme og fans av filmen klikker i vater.

 

Dette minner meg på at jeg har sett et sted at det var mye rasisme i Disneyfilmer, og at Walt var litt av en rasist selv :p Aladdin hadde tydeligvis litt rasisme.

Lenke til kommentar
Jupp, det der er bare et forsøk på å være morsom og folk biter på hver gang. Klassikeren er "This film is racist", hvor trådstarter nevner noen helt absurde eksempler på rasisme og fans av filmen klikker i vater.

 

Dette minner meg på at jeg har sett et sted at det var mye rasisme i Disneyfilmer, og at Walt var litt av en rasist selv :p Aladdin hadde tydeligvis litt rasisme.

 

Oooohhh, I love the internet

 

http://www.cracked.com/article_15677_9-mos...characters.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...