Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: er det bare jeg som synes det er teit at Seven går under skrekkfilm? Den er på lista som 71.

Stusset litt på den jeg også. Men når den først skal vere med burde den fått en bedre plassering.

 

Den burde ikke være på lista i hele tatt, fordi det er ikke en skrekkfilm. Men jeg skjønner hva du mener; Hadde det vært en Thriller-liste, burde den hatt bedre plassering enn 71.

Lenke til kommentar
Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før.

 

Det er imo ganske teit. Er du først badguy, så _er_ du badguy.

 

Er det bare meg, eller dør aldri barn i filmer? Spesielt amerikanske filmer jeg tenker på da.

Da anbefaler jeg deg å se:

 

Schindler's List

 

 

:yes:

 

At jeg kunne glemme.

Lenke til kommentar
Hehe du kan jo spørre..så Vantage Point igår, der ødelegger terroristene hele opplegget sitt fordi de holder på å kjøre på en liten unge som står midt i veien. Sånn etter å ha sprengt utallige folk i lufta noen minutter før.

 

Hah, ja, det er det dummeste jeg har sett på en god stund. Snakk om å skrive seg ut av en situasjon på en dårlig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...