Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Kommer det bare norsk versjon av Wall-E på kino i Norge?. Det er en skam ihvertfall. Har gledet meg til å se den på kino, men føler at det ikke er vitsen om det bare kommer norsk tale.

jeg har sett den! på engelsktale.

er nesten ikke en dritt med snakking, men den kan umulig komme i bare norsk tale.

kung fu panda reklamerte med bare på norsk, men den er da i engelsktale:D den kom bare noen dager senere i orginaltale.

 

Så det er ikke noe stress om jeg ser den i norsk tale da?... Kinoen i Drammen sender ihvertfall bare norsk tale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer det bare norsk versjon av Wall-E på kino i Norge?. Det er en skam ihvertfall. Har gledet meg til å se den på kino, men føler at det ikke er vitsen om det bare kommer norsk tale.

jeg har sett den! på engelsktale.

er nesten ikke en dritt med snakking, men den kan umulig komme i bare norsk tale.

kung fu panda reklamerte med bare på norsk, men den er da i engelsktale:D den kom bare noen dager senere i orginaltale.

 

Så det er ikke noe stress om jeg ser den i norsk tale da?... Kinoen i Drammen sender ihvertfall bare norsk tale.

vell... jeg tror ikke det. LITT irritert kanskje. men er ikke så mye snakking. blir mere mot slutten av filmen.

men hvis du MÅ se den og ikke kan vente på den med orginal tale kommer så klarer du nok å like filmen selv om den er på norsk:D

Lenke til kommentar
Det er et par settninger inne i den teksten der som virkelig gleder meg (uthevet), jeg regner også med at det betyr at Bryan Singer IKKE skal regissere den neste Superman filmen.

 

Bryan Singer vil ikke regissere, Brandon Routh, Kevin Spacey og Kate Bosworth vil ikke være tilbake. Summa-sumarum så tar de en Batman Begins/The Incredible Hulk.

 

Manus er ikke skrevet, ingen regissør er tilknyttet. De satser på en 2011 utgivelse, om de får ting på gli så kanskje 2010. Vi kan ende opp med Captain America, The Avengers, TDK-oppfølger, Spider-Man IV og ny Supermann-film i et og samme år. Sjangeren lever så absolutt videre.

Lenke til kommentar
De skulle bare satt Kevin Smith i regissørstolen til Superman. Ingen er større superman-nerd enn han.

 

Hadde blitt tøft nok for alle Kevin Smith fans, men utålig for alle andre, en Superman film med kun dialog hadde aldri funket ;)

 

Edit:

 

Bryan Singer vil ikke regissere, Brandon Routh, Kevin Spacey og Kate Bosworth vil ikke være tilbake. Summa-sumarum så tar de en Batman Begins/The Incredible Hulk.

 

Var vel egentlig det som gledet meg mest. Selv om jeg godt kunne ha sett Routh som Superman igjen, han var vel stort sett det beste med filmen syntes jeg.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Syntes synd på Routh ja, han var det beste med Superman Returns. En film som hadde sine største mangler i manus. Men kan vel anses som en grei nok slutt på det Reeve en gang startet på.

 

Vil jo alltid være gøy å se nye forsøk på Supermann-film, men jeg undres over hvordan jeg kommer til å reagere når filmen starter uten John Williams-theme og kanskje med en helt annen "take" på det hele. Den største frykten min er at de drukner hele filmen i "karaktermaset". De tok virkelig karakteren i de første to Supermann-filmene, så jeg ser ikke helt hvordan det skal toppes. Og hvem skal spille Supermann nå?

 

En av de mange påståtte "insiders" (som jeg ikke husker navnet på i farten) som hele tiden har påstått dette kom til å skje (og fikk rett), hevder at man ser på folk som Peter Jackson eller James Cameron som førstevalget til å regissere, mens George Miller muligens skal få lage en Wonder Woman-film (siden Justice League er lagt på is). Bryan Singer har jo sin avtale med WB, men man regner med han får en produsent-kreditering på filmen (a la hva man gjorde med Burton i sin tid).

 

Men alt i alt så er jeg ikke så alt for hypp på en Supermann solo-film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...