Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at jeg skal kjøre i gang med de to siste Dirty Harry filmene, så skal jeg se om jeg klarer det mesterstykket å sovne minst en gang i hver film.

 

Jeg klarte det med de tre første i går :p

 

Så en 2pack med kultfilmene "Smokey and the Bandit" idag på musikkverket, så utrolig kul ut, noen som har sett disse, og er de og anbefale ?

 

Så lenge du ikke kjøper nr. 3 så er det bare å handle, og hvis jeg får lov så kan jeg anbefale The Cannonball Run 1 & 2 også, da har du fire gode bilrelaterte komedier fra '80 tallet :)

Lenke til kommentar

Brazil i går. Måtte avbryte min første film på...mange år. Det ble for slitsomt med trette øyne.

 

Husker det var en tråd for et år eller to siden som het noe i denne duren:

"Filmer du irriterer deg over av å ikke ha sett".

 

Skulle gjerne sett hva som ble skrevet og ikke minst oppdatere tråden.

Endret av Jan
Lenke til kommentar

Har sett flesteparten av Woodys filmer men denne Casandras Dream blir bare liggende her å samle støv, det er noe med filmen som gjør så jeg ikke vil se den, egentlig rart ettersom jeg er fan av Woody. Noen som kan gi meg et lite push her? Hvor jeg må se Casandras Dream nå!?

Lenke til kommentar
Skjønner godt at du venter med Casandras Dream. Tror jeg brukte en mnd eller to selv før jeg greide å presse meg til å se den. Jeg ble veldig skuffet, den leve opp til forventningene, men ikke til håpet. Filmen er ikke direkte dårlig; den er bare ikke så bra som man kunne ønske.

Match Point er saker. Nyere har jeg vært mindre fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...