Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 er ferdig (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Chaotic Evil edition på vei. Dette spillet blir for meg det største i 06, så jeg håper Obsidian har tatt seg tid til å fullføre det. blir en dårlig høst for jobb- og skolearbeid tror jeg :)

Skrevet

Jeg lukter potensiell bursdagsgave! Passer meg utmerket siden jeg nettopp bestilte ny pc, får bare håpe at jeg ikke driter meg ut under monteringen.

Skrevet
Likte ikke 1'eren. Baldurs Gate serien er bedre syns jeg.

7094143[/snapback]

Heh, jeg kan nok forsikre deg om at du nok ikke er den eneste som syns dette. NWNs styrke ligger ikke i singleplayer-kampanjen. Dersom du ønsker en god story bør du spille de to utvidelsespakkene. Selv håper jeg de faktisk har brydd seg om SP-delen i NWN2 da det er den som interreserer meg mest.

Skrevet

Oh my, når gleder jeg meg jo bare enda litt. En uke i syden først, så kommer jeg hjem bare 5 dager før release til et av de mest etterlengtete spillene siden NWN kom. Me glede seg VILT!

Skrevet

Gleder meg skikkelig! Bestilte det jeg og en kompis, blir multiplayer for fremover nå ;)

Jeg likte også BG1 bedre enn NWN grunnet party/stemning osv, heldigvis kan du igjen ha med deg skikkelig reisefølge i NWN2, og jeg synes 3,5 reglene er helt overlegne 1-reglene som ble brukt i BG1. Hva er vitsen med å gi noen 14 i str når du allikevel ikke slår hardere? Med 3,5 reglene så får du uttelling for annenhvert poeng du tildeler, mye bedre!

Skrevet

Noen som har peiling på hvilken versjon/hvor ifra man må bestille for å få tilgang på NWN2 Toolset før spillet kommer ut?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...