Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gavkort på en del kroner på forskjellige spa

 

En privat video...

 

Smykke av noe slag

 

En stor bamse

 

Undertøy

 

Et klesplagg hun har lengtet etter

 

Playstation 3 ;)

 

Parfyme

 

Bare tenk på at gaven til kjæresten skal være romantisk, morsom, ikke for dyr, ikke for billig, alvorlig og ikke minst så må den toppe alle andre gavene hun får. Den må være noe som hun kan gjøre noe med, ikke en pen figur av tre som skal stå gjemt inn i et skap... Den må vare ei stund, og den skal være "vakker" så hun kan hvertfall være stolt over den.

 

Hvis du skal gi en gave til en gutt kjøp han en xbox 360 eller dameundertøy som du skal bruke ;)

Lenke til kommentar
Du tenker vel på også å kjøpe kjevle og løpestreng, til mellom kjøkken vaskemaskin og sovrom og da kanskje zilch... hehe

 

Men til det tråden egentlig er til..

 

Gavekort på div butikker kan jo være greit, kles-shapper, gullsmed, spa.. slik kropp og hudpleie, frisør mm

7103457[/snapback]

 

Nei, nei. Gavekort er kjedelig og upersonlig!

Lenke til kommentar
Straks jeg får vite hva hun ønsker seg, vet jeg hva jeg skal kjøpe. Problemet er bare at jeg aldri får noen ønskeliste.

7087417[/snapback]

Pleier hun ikke å si det til venninnene hennes og få dem til å si det til deg, heller?

Lenke til kommentar

hvis du skal kjøpe parfyme,se gjennom parfymen hennes og skriv ned alle,så når du inne hos der du kjøper parfyme, spør hvilken parfyme som er populær så sjekker du at hun ikke har den ved og se på listen du skrev,og så kjøper du den meste populære hun ikke har,er ikke sikker men det burde gå,voilà!

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar
Hvis ikke dama er i stand til å grinde sitt eget gull, så er hun ikke verdt det ;)

7104635[/snapback]

Det er da tanken som teller. Uansett om hun kan grinde gullet sitt eller ikke, er det jo tanken som teller hvis man gir henne 300 gull. Det er som å si: "Nei, du trenger ikke å kjøpe ny data til meg, for jeg har penger selv!"

 

Btw: Spiller du wow? Hvilken server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...