Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bursdagsgaven og julegaven til kjæresten min klar!

Til bursdagen skal jeg ta han med ut på Big Horn, samt at han skal få boka "sex on the beach og 123 andre drinkoppskrifter".

 

Til jul blir det CDspiller til bilen med usb og minnekortleser og en squashracket.

Dette er ting han har ønsket seg det siste året.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som fine gaver Linnaldo.

 

Selv sliter jeg litt med julegaven til kjæresten. Hun trenger ny mobil/mp3 spiller, så jeg viste henne en Sony Ericsson Z710i bare for høre om hun likte den, men dessverre så likte hun den ikke. Så fant jeg fram til Nokia N73 Music Edition Men den er litt for dyr for min lommebok akkurat nå(er student) Noen jenter her som kan hjelpe meg litt?

 

Edit: Fant en Sony Ericsson W850i Den liker jeg veldig godt selv... men den er fremdeles litt dyr for min lommebok.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hun sa noe tidligere i år at hun skulle kjøpe seg en puma skulderveske, men at den muligens bare var å finne i oslo..

Hvorfor ikke flybiletter for begge til Oslo, samt en garanti for at hun kan velge ut akkurat den vesken fra din lommebok? :p

Om det ikke knuser økonomien da!

7330566[/snapback]

 

Det var ikke så dum ide faktisk, eneste problemet er at jeg ikke aner hvor dyr den veska er, litt bummer om den brått koster noen tusinger, da vi har avtalt julegaver for mellom 500-700 kroner.

Bor ikke mer enn 1,5 kjøretimes tur fra oslo, så en slik tur kunne jeg spandert på henne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Hvis jeg hadde hatt en kjæreste, hadde jeg kjøpt en helg på et spa-hotell for oss to. Nå som jeg ikke har noen, går alle pengene til meg, meg og MEG.  :D

7396639[/snapback]

Tenkte eg skulle satse på det til neste jubiléum. Faller sikkert i smak. :)

 

Til jul kjøpte eg ein iPod Nano, samt tonnevis med hudprodukt fra Dermalogica. Praktisk > Romantisk. Iallfall til ei snølaus jul.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...