Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye er en normal pris og gi i julegave til ei jente ?

7147887[/snapback]

Det har med hvor gammel du er, hvor lenge dere har vært sammen og hvor glad i henne du er. Det gjelder også å vite hvor mye du har råd til å bruke; vet hun at du har mye penger, slipper du ikke unna med "tanken som teller".

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Dette må jo være den kjipeste tråden ever.

 

Det er jo få eller dårlige forslag....

Jeg har vært sammens med dama i 3 år, og sliter.

Bruker sikkert 1000-1500,- på en julegave til skreppa.

 

Hun har jo bra mobiltelefon, iPod, og de dingsene JEG mener hun trenger.

 

Parfyme er kjipt og kjedelig. Samme med smykker...

 

Hotellweekend eller en konsert opplevelse?

Klippekort på husvask utført av meg? :hmm:

Spa og middag ute på byen?

Vanskelig å finne noen konkrete ting?

 

hva ønsker dere jenter dere??

Lenke til kommentar

Er masse gode ting, men noen ting er alltid en vinner. De er som oftest gratis (krever kanskje noen få småting utenom), som f.eks. et "gavekort" på en times massasje, gjerne flere på forskjellige kroppsdeler.

Dette blir selvfølgelig en liten ekstra gave, men sånt kan gjøre underverker.

Hovedgaven bør være noe personlig, noe hun setter stor pris på.

Det Jonnar sa var en god idé.

Jeg har en idé som jeg mest sannsynlig skal gi, og det er en ipod nano, med inngravering (noe som passer bra), samtidig som jeg har lagt inn alle favorittsangene hennes. I tillegg skal jeg se om jeg finner et bra bilde av oss begge to, som jeg rammer fint inn og til slutt massasje-"gavekort". Tror det blir en vinner, håper ihvertfall det....

Lenke til kommentar

Jeg er ett problembarn på gavefronten i følge min kjære. Jeg har bursdag 8 dager før julaften :p Han er dog ikke så mye bedre selv, han har bursdag om en måned.

 

Gaver som ville slått an hos meg er uansett ting som gavekort på spa, en romantisk kveld ute, en konsertopplevelse el.l sammen. Gjerne enkle ting med litt omtanke bak!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg har en idé som jeg mest sannsynlig skal gi, og det er en ipod nano, med inngravering (noe som passer bra), samtidig som jeg har lagt inn alle favorittsangene hennes.

7187547[/snapback]

 

Jeg har en idé til inngravering

 

"tilhører Julie Storaas" (samtidig som du skraper vekk serienummeret) også kan du late som om det er tyvegods. Det at jenter elsker badboys er jo en opplest og vedtatt sannhet, og en sånn gave vil gjøre henne myk som smør i ukesvis.

 

Fyll i tillegg hele iPoden med Maiden og annen musikk DU liker, og fiks musikksmaken hennes først som sist.

 

Ja, jeg vet jeg er en reddende engel :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...