Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?


dragon

Anbefalte innlegg

Tanken teller da ca. 50% hvis man gir de noe de ønsker. Var visst litt "ute på tur" da jeg skreiv posten lenger oppe på forrige side, men orker ikke å prate så mye mer om det nå. Skal ut en tur i SO. :p

 

Og grattiz med å bli brukermod! :)

 

Edit: Tilpassa posten så den passet mer til å havne på ny side. :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men parfyme er en fin ting, Og dere jenter burde kjøpt noe digitalt til oss gutta og ikke en random rutete genser!

7114083[/snapback]

Digitalt er ofte veldig dyrt. Viss du ikke ønsker deg digital vekkerklokke elns...

Bruker å spørre hva personen ønsker seg jeg, og da forventer jeg et rett svar. MYE enklere å handle julegaver viss du vet at den som får gaven faktisk ønsker seg det, og vil bli glad for gaven:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Å skaffe seg kjæreste rett før jul er jo alltid greit, kanskje jeg skal legge opp til det.

 

I såfall blir det mixtape av favorittmusikken min, 2-3 filmer jeg har lyst å se og gjerne en t-skjorte fra tshirthell :) Bra gave det!

Lenke til kommentar
er han skikkelig datageek vil han sikkert haa blitt glad. Jeg ville vertfall blitt skuffet hvis jeg fikk RAM i julegave av dama mi...

7144808[/snapback]

 

Har du noen tips da? Jeg aner liksom ikke, og jeg kan ikke pakke inn et latexkorsett til ham heller, det vil bare bli teit. Tross alt skal vi feire med familien min, og det ville vel blitt noe pinlig for ham.

Lenke til kommentar
Å skaffe seg kjæreste rett før jul er jo alltid greit, kanskje jeg skal legge opp til det.

 

I såfall blir det mixtape av favorittmusikken min, 2-3 filmer jeg har lyst å se og gjerne en t-skjorte fra tshirthell :) Bra gave det!

7144826[/snapback]

Det er vel rett før jul, bursdag, bryllupsdag, you name it, at man må ha "en pause for å tenke over ting i livet mitt".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Joda, er jo bare å vise til meg og Steffys guide til hvordan unngå å gi julegaver det :) Men så lenge man holder seg til 100% egoistiske gaver (CD for å fikse musikksmaken hans, filmer så jeg er underholdt når jeg er med han og t-skjorte så han ikke ser ut som en dust når vi går ute sammen) så går det bra :)

Lenke til kommentar
er han skikkelig datageek vil han sikkert haa blitt glad. Jeg ville vertfall blitt skuffet hvis jeg fikk RAM i julegave av dama mi...

7144808[/snapback]

 

Har du noen tips da? Jeg aner liksom ikke, og jeg kan ikke pakke inn et latexkorsett til ham heller, det vil bare bli teit. Tross alt skal vi feire med familien min, og det ville vel blitt noe pinlig for ham.

7144828[/snapback]

Sånnt kaller vi minne for livet :thumbup:

 

1. Christmas dinner 50$

2. One Latex costume 60$

3. The look on grandmothers face when she find out what kind of pig her grandson is.

 

Priceless.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har lyst til å kjøpe noe stilig, et sort latex korsett til meg foreksempel. Og så et eller annet jeg kan legge under juletreet. Han er 22, og linuxhore. Jeg vet han trenger ny RAM, er det noe man kan gi til typen sin? Trenger litt tips her.

7144780[/snapback]

Når det gjelder å kjøpe RAM til han, må du passe på å kjøpe samme type. Hvis du er heldig kan du lure til deg en av brikkene, løpe bort på databutikken og si at du skal ha RAM av samme typen. Så løper du og setter tilbake brikka og legger den nye RAMen under juletreet.

 

Men det er jo litt genialt å gi HW som julegave. :D

 

Vil du bli dama mi, og kjøpe et Sapphire Radeon X1600PRO 512MB DDR2, AGP8X, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail til meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...