Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oysfaerg: Jeg leser_aldri_dine innlegg :D

 

Hmm... Enig i mye av det dere skriver: Ønsker meg masse gjennom hele året, men når november/desember kommer, så aner jeg ikke hva jeg skal skrive på ønskelista!

 

Men, julegave til min Øystein er myyye værre! Julegave + bursdagsgave til han i Januar... I need some help!

 

Og ikke nevn Xbox360, stor tv, pc-utstyr, teknisk gadgets... for begynner å bli lei av att stua renner over av hans pc-utstyr :p

Oysfaerg: Ikke les dette :p

Lenke til kommentar
Oysfaerg: Jeg leser_aldri_dine innlegg :D

 

Hmm... Enig i mye av det dere skriver: Ønsker meg masse gjennom hele året, men når november/desember kommer, så aner jeg ikke hva jeg skal skrive på ønskelista!

 

Men, julegave til min Øystein er myyye værre! Julegave + bursdagsgave til han i Januar... I need some help!

 

Og ikke nevn Xbox360, stor tv, pc-utstyr, teknisk gadgets... for begynner å bli lei av att stua renner over av hans pc-utstyr :p

Oysfaerg: Ikke les dette  :p

7227908[/snapback]

 

der kom forklaringen på det han skrev til meg :p

gi han en mobil og et gavekort fra meg når han er lei den, da kan jeg finne feil og skaffe han ny :innocent:

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da.

7242529[/snapback]

 

Det kommer jo litt an på da, ikke noe galt i å kjøpe en liten julegave til seg selv, er det vel? :p:innocent:

7242557[/snapback]

Jo, når det "er" fra kjæresten din så er det noe galt.

 

Jeg mener at man kan lage noe. Dette har ikke med pris og gjøre, men at det kan faktisk være personlig.

 

Skrive et brev (Med handa), lage en cd med favoritt musikken hennes/hans, eller musikk som minner henne/han om deg. Sy sammen en film med bilder av dere sammens med no musikk.

 

Slike ting varer evig, kanskje ikke fysisk evig. Men de setter seg i hodet.

 

Så kan du jo eventuelt kjøpe noe utenom, en ring eller noe.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat så kult å være med å kjøpe sin egen julegave da.

7242529[/snapback]

 

Det kommer jo litt an på da, ikke noe galt i å kjøpe en liten julegave til seg selv, er det vel? :p:innocent:

7242557[/snapback]

 

 

Er ikke heeeelt det jeg mener. Jeg mener at dersom man skal kjøpe noe man vil at noen skal bruke kan det være greit å ta med personen så den kan peke ut diverse ønsker i butikken. Er ikke vits i å gjøre dama skuffa liksom.

Og om du skulle kjøpe noe uten henne og hun ikke liker det er det pinlig for henne å bytte det.

Lenke til kommentar

da var egentlig handlelisten ferdig:

 

kjæresten får et armbånd av sølv, så bilde og falt pladask for det. Håper bare hun liker det.

Ikke at hun ble blid når jeg hintet om prisen, men pytt :p

 

til mine andre venner så venter det en spesiell jul, har overgått tidligere år litt for enkelte :) (litt må de få når jeg stort sett jobber 3-4 dager minst hver uke)

Lenke til kommentar

Har tittet gjennom tråden flere ganger de siste dagene, uten å bli noe klokere egentlig.

 

Sliter med å finne en julegave til kjæresten, og hun vil selvsagt ikke gi noen himt om hva hun ønsker seg, da står jeg her uten å vite helt hva jeg skal handle inn.

 

De siste gavene hun har vært har vært alliansering i sølv, øre-pynt-sak ting i hvitt gull/diamant samt en genser. Alt har falt i smak, men jeg har jo ikke lyst til å handle inn smykker til enhver anledning heller. Jeg har tenkt på en weekend i Paris, men for tiden ser dette ut til å bli litt for dyrt, da vi skal flytte sammen snart og helst bør spare penger. I den anledning er heller ikke støvsuger etc. aktuelle gaver av åpenbare grunner :p

 

Har tenkt meg at alt mellom 0 og 2000-3000 kroner er aktuelt. Jeg føler meg hjelpeløs her, så noen tips hadde vært veldig, veldig flott.

Lenke til kommentar
Du kan jo ta en weekend på spa i Norge da :) Eller klokke med gravering bakpå. Et dørskilt med navnene deres på kan også være en fin tilleggsgave.

7266050[/snapback]

 

Joda, weekend på spa er noe jeg har tenkt på selv også, men som har blitt litt borte i all tenkingen på Paris etc. Hun har allerede en flott klokke, men dørskilt kunne vært en super ekstragave til begge to, ja. Det skal jeg også kikke litt på.

 

Ellers er jeg åpen for andre forslag også, for det er jo tross alt lenge til jul enda =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...