Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte WoW, COH og COV en stund, men ble lei.

Jeg kommer nok aldri til å spille slike online-spill igjen. Det tar nemlig altfor mye tid og jeg orker ikke å være avhengig av andre spillere for å spille. Jeg liker spill som stopper når jeg stopper. Spill jeg kan slappe av med, og spill som ikke krever hele livet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gidder ikke å telle alle postene, men hos meg ser det hvertfall slik ut :p

 

post-22560-1169150304_thumb.jpg

 

 

Ontopic:

 

For tiden spiller jeg litt wow, men har nesten ikke tid så blir bare 1 timer eller 2 i uken. Spilte litt Guild Wars en helg, men har ikke prøvd det mer. Ble lvl 10 da, så gadd jeg ikke mer. :/

Lenke til kommentar
Jeg spiller spillet kalt "Real-Life". Spillet går ut på at jeg drar til skolen hver dag, jobber med oppgaver og følger med på hva læreren sier, henger med vennene mine og drar hjem for å gjøre lekser og være på pc'en før jeg legger meg. Spiller det 24/7. :roll:

7797305[/snapback]

 

 

Ble sykelig overbevist om at du spiller "Real-Life" etter og ha sett bilder av kabinettet ditt :tease:

Lenke til kommentar
sikkert fordi kabinettet med neon osv så ganske proft ut, å som oftest har de med neon og psycho kabinett bra utrstyr, og vis "real-life" skulle ha eksistert så hadde det sikkert trengt sykt med riktig hardware for å spille det:) sikkert det han mente

7856179[/snapback]

 

 

 

neppe, det han mente var at det ser ut som han har brukt ganske mye tid på kabinettet og derfor ikke hatt tid til så mye real life...

 

 

 

 

men folkens:

 

 

LA OSS HOLDE OSS TIL TOPIC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...