Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Leter etter nytt mmorpg eller rpg spill, skal ikke koste noe i mnd, og vil ikke ha noe asiatisk grindspill. Har før vært aktiv World of Warcraft og GuildWars spiller.

 

Men akkurat nå, spiller jeg ikke noen mmorpg spill i det hele tatt.

8292427[/snapback]

 

Kan anbefale Silkroad Online hvis du liker endeløs grinding, plagsomme tyrkere og servere som lagger og er smekkfulle 90% av tiden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter nytt mmorpg eller rpg spill, skal ikke koste noe i mnd, og vil ikke ha noe asiatisk grindspill. Har før vært aktiv World of Warcraft og GuildWars spiller.

 

Men akkurat nå, spiller jeg ikke noen mmorpg spill i det hele tatt.

8292427[/snapback]

 

Kan anbefale Silkroad Online hvis du liker endeløs grinding, plagsomme tyrkere og servere som lagger og er smekkfulle 90% av tiden. :thumbup:

8305089[/snapback]

 

 

 

Må si det hørtes fantastisk morsomt ut! :dribble:

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale et nedlastbart, gratis mmorpg spill til meg?

8316367[/snapback]

Jepp, faktisk, GoonZu Online :)

Jeg har blitt helt hekta på det spillet..

 

Men det er jo ikke noe som slår Lineage 2 likevell da, så du burde prøve det også (synes jeg) :)

Men det er ikke gratis da, eller.. Hvis du spiller på en privat piratserver så er jo alt gratis, men det er ikke noe så morsomt :nei:

Men jeg spiller selv på pirate "og" offisielle servere, veldig bra laget spill, har ikke vært bort i bedre grafikk på et MMORPG før, og det syns jeg teller ganske så mye :!:

Så jeg vil anbefale Lineage 2 til alle som ser etter et nyt MMORPG..

Kommer forresten Chronicle 6 om 2 dager (11 april) :D:D

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar
Hadde gjerne prøvd Lineage 2, hadde de bare hatt en free trial. Svakt av et mmorpg må jeg si...

8346360[/snapback]

Lette eter en free trail selv før jeg begynte på offisiell server, men jeg måtte kjøpe spillet for å få med en free trail.. :(

Det har skulle vært en trail på hjemmesiden deres som det er på wow, eller på mmorpg.com e.l.

 

Men du kan jo laste ned spillet og spille på en fri piratserver bare får å teste spillet..

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

Jepp, var en tur innom WoW... bortkastet tid, hehe.

 

Jeg kjedet meg litt i juleferien og startet en 10 dagers trial, planen var å nå lvl 30 men da trialen stoppet på 20 var jeg tilstrekkelig hektet så jeg begynte å spille. Jeg tok min lille paladin dverg opp til 70 og hadde det ganske moro på veien, men da var det nok. Ble litt lei av umodne spillere (ikke nødvendigvis basert på alder), en litt uengasjerende verden (litt "barnslig" setting) og i bunn og grunn ble det kjedelig til slutt. Var jo gøy til tider da, ellers hadde jeg jo ikke holdt på med det, men nok var nok :) Spilte både EQ og Dark Age før, og føler jeg levde meg mer inn i disse, men WoW er utrolig vanedannende. Mye fordi det er utrolig enkelt og lett tilgjengelig.

 

Jeg syns D&D Online ser litt spennende ut, ville folk anbefalt dette? Er jo stor fan av D&D baserte rollespill som BG serien og NwN, drømmen hadde jo vært et stort MMORPG satt i Forgotten Realms settingen :)

 

Ellers virker Age of Conan spennende, hadde vært fint å bryte opp den generiske MMORPG tradisjonen som kommer fra Everquest. Lord of the Rings online virker også ganske bra, liker at man ikke har noen magiker klasser og bryter litt bort fra standard klassene man finner i EQ, DaOC og WoW. Ble litt langt dette, trodde ikke jeg hadde så mye å si om MMORPGs :p

Lenke til kommentar

Spiller Planetside, gjort det siden 2003 betaen

Fantastisk spill

 

prøvd

WOW, ble kjedelig

Vanguard, ikke mye gale der bare classes som ikke funker og at det ser veldig stiff ut

SWG, gamle og nye ikke bra

Anarchy Online, bra spill når jeg starta men nå er jeg egentlig bare lei og vil ha noge nytt

Tror jeg har vært innom alle MMO spill der ute

 

venter på Age of Conan og Warhammer online

 

Men det eneste som jeg enda spiller er Planetside 4 år på rad :cool:

Lenke til kommentar
Ikke så mange aktive på denne tråden for tia.. :no:

8431876[/snapback]

 

Atlså, helt ærlig så ser jeg ikke vitsen med denne tråden. Jaok, nå vet du at en som kaller seg "mixy" spiller Vanguard, men hva gir det deg? :p Ikke heter jeg Mixy ingame, så det har ikke noe med kontakt innen ett spill. Og ikke har det med at du vil vite meninger om spillet, for da ville du jo også bedt om det. Dette er jo bare en ren listetråd.

 

Sorry for offtopic :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...