Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder meg fortsatt til Neverwinter Nights, nærmere bestemt NWN: Avlis ( http://www.avlis.org ). Et godt sted for dem som liker en balanse mellom rollespilling og action. Meget aktivt miljø, med flere gode DM'er, og det koster ingenting å spille ^_^

7873129[/snapback]

 

Nå er dog dette en tråd som heter "MMORPG hva spiller du?" og sist jeg sjekket var NwN SP med MP muligheter. Gjør det dog ikke til et MMO ;)

 

Spiller BTW World of Waracraft, Runescape og Guild Wars, med mest vekt på det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
jaja klart det, du må være syltynn for å spille, å komme deg fra a til b..mere folksomt en det er i kina...sry..kansje det ikke går under mmorpg, men jeg ser ingen problemer med å føre det opp siden folk som ser på denne tråden mest sansynligvis leter etter et rpg over nettet :cool:

7876560[/snapback]

 

Det tror jeg ikke. MMORPG og RPG med online muligheter er to forskjellige sjangrer. Slik er det bare.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg uansett?  MMORPG, ORPG, RPG, Whatever.....

7885241[/snapback]

 

Hvem bryr seg? Vel, aldri lurt å mikse sjangrene her på forumet, med tanke på at det er folk av alle tenkelige klasser som er her inne, fra hardcore til softcore til pinnecore til finenannecore. Your choice.

 

Derfor lurt å ikke mikse rundt med sjangrene, slik at man unngår misforståelser i fremitiden.

 

Btw

 

MMORPG er massivt online rollespill, dvs det er massivt og online (sier seg selv).

 

WoW, Guildwars (MMO eller CORPG, kommer ann på hvordan du ser det), Runescape etc. Spill bygget for online spilling, med tanke på online oppbygning.

 

RPG derimot er mer story sentrert PvE spilling.

Lenke til kommentar

jeg tror også at folk som kommer hit vil se hvilket mmorpg folk spiller og ikke en diskusjon om NwN er det eller ikke...

 

btw..jeg vet hva alt står for osv osv...tengte bare ikke over at spillet må være bygget for online gaming...vi kan no si at NwN er et rpg med online multiplayer muligheter..ferdig med saken

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg uansett?  MMORPG, ORPG, RPG, Whatever.....

7885241[/snapback]

 

Hvem bryr seg? Vel, aldri lurt å mikse sjangrene her på forumet, med tanke på at det er folk av alle tenkelige klasser som er her inne, fra hardcore til softcore til pinnecore til finenannecore. Your choice.

 

Derfor lurt å ikke mikse rundt med sjangrene, slik at man unngår misforståelser i fremitiden.

 

Btw

 

MMORPG er massivt online rollespill, dvs det er massivt og online (sier seg selv).

 

WoW, Guildwars (MMO eller CORPG, kommer ann på hvordan du ser det), Runescape etc. Spill bygget for online spilling, med tanke på online oppbygning.

 

RPG derimot er mer story sentrert PvE spilling.

7885512[/snapback]

 

 

jeg tror også at folk som kommer hit vil se hvilket mmorpg folk spiller og ikke en diskusjon om NwN er det eller ikke...

 

btw..jeg vet hva alt står for osv osv...tengte bare ikke over at spillet må være bygget for online gaming...vi kan no si at NwN er et rpg med online multiplayer muligheter..ferdig med saken

7885813[/snapback]

 

 

 

Greit, end of line O_- over til >ON TOPIC< igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...