Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Pensjonert StarWarsGalaxies spiller her. Både pre-/post CU. SOE trasha spillet til slutt og sitter nå bare "offline" og venter på å bli avhengig av Age of Conan... Rockenråll! :cool: Heldigvis er God of War II rett rundt hjørnet... For Sparta!

Endret av supra_pete
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Everquest 2 - musikk, landskap og historier er godt utført.

Vanguard - Lovende men noe lite innhold foreløpig. Tar også litt for mye tid for utvikling av avatar'n

 

Tidligere: Første mmorpg var Everquest - står fortsatt som den beste mmorpg spillopplevelsen. Senere vært innom DAOC, Horizon, SWG, WOW og et par flash baserte etc.

 

Ser frem til LOTR - avhenger av hvor godt atmosfæren blir, musikk, landskap, historier og communities.

 

:thumbup:

Endret av PetterGj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
For de som spiller Dark Age Of Camelot:

 

Hvordan er dette spillet? Likt wow med bare grinding osv? Har tenkt på å kjøpe meg hele collection av dette spillet og begynne, men vil ha litt tips

8173599[/snapback]

Jeg spiller det ikke nå lengre, ga meg når darkness rising kom, men kan prøve å svare deg på spørsmålene.

For det første er det helt ulikt world of warcraft. Det er for eksempel MYE mindre nybegynner vennlig, men når man når endgame er det så absolutt verdt strevet. Spillets PvP (eller Realm vs Realm, som det heter i Daoc) er uten tvil bransjens beste. Selvom det tar en del grinding til for å kunne nå toppen, tør jeg påstå at det ikke er like gale som Wow. Desverre vet jeg ikke hvor mye levetid Daoc har igjen, da mange nye mmorpg's kommer ut. og det allerede er lite spillere.

Lenke til kommentar
Koster svin i måneden? De fleste store spilla koster vel ca 100 spenn i mnd. Er ikke så mye det da, når man får ett spill som varer ca 1milliard ganger lenger enn ett vanlig spill :D

7068998[/snapback]

 

Neida, er ikke mye å betale vel 1500 ,- for et spill med 12 månders abonnemang, det er da småpenger det da :roll:

 

Oblivion og NwN er 2 spill som varer VANVITIG lenge (like lenge om ikke lengere enn WoW) og de koster ingen ting i månden. Men man skal snakke om MMORPG spill, hva med GuildWars, koster heller ingen ting å månden.

 

Og ikke kom med det at "nå er nå ikke GW et MMO men et CORPG" for det mener jeg er svada og et oppfunnet ord av de som laget spillet for å distansere seg fra spill som WoW. I bunn og grunn er det et MMORPG og har samme elementer som et MMORPG.

7069190[/snapback]

 

 

 

Hmm, Er retired fra Tibia xD After tree year as Gm. :thumbup: :!:

Lenke til kommentar

Spelar World of Warcraft. Har ein level 66 Gnome Rogue, men må kjøpe nytt game card for å spele vidare. Men eg har ingen hast med å kjøpe det. Har noko skulearbeid som kjem forran WoW.

Skal nok også prøve andre spel som det der Lord of the Rings Online og Age of Conan :]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe... Sikkert Joney =)

 

Første MMORPG (Som eg ikkje sikker på er MMORPG) var Diablo II, som eg elsket!

Deretter gikk veien til WoW, som eg levlet en Hunter opp i level 60.

Hadde da en lang pause der det gikk i CS. Kjøpte game card + TBC når det kom ut, men var lei etter en uke.

Så gjekk det til Guild Wars (som eg har spilt litt inni pausene mine).

I Guild Wars spilte eg noen GvG (Guild versus Guild) for en proffguild.

Der vi vant^^

No venter eg bare på AoC:)

Lenke til kommentar
Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din.

 

Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg.

Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner !  Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe".

7084402[/snapback]

 

Gutten er genial! Beste eg har lest på lenge.

Lenke til kommentar
Leter etter nytt mmorpg eller rpg spill, skal ikke koste noe i mnd, og vil ikke ha noe asiatisk grindspill. Har før vært aktiv World of Warcraft og GuildWars spiller.

 

Men akkurat nå, spiller jeg ikke noen mmorpg spill i det hele tatt.

8292427[/snapback]

 

 

 

Link :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...