Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en test nå med loade tider.

 

Spillet var Risen, samme save fra hdd og usb. startet spillet på nytt mellom hver load.

 

Akkurat samme loadetider. 37 sekunder.

 

Testet med en: TRANSCEND JetFlash 600 16GB USB 200X 32MB/s les og 18 MB/s skriv.

Harddisk er 120gb original.

 

Kom gjerne med andre tester fra spilla deres.

 

Men du skjekket ikke DVD Loading tid?

 

Siden loadingtidene er like så er det sikkert grunnet at Xboxen jobber for full guffe og ikke har noen flaskehals når det gjelder lesehastighet (Du kom vell med samme konklusjon).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+alsdf

Hei, har et lite spørsmål :)

 

Kjøpte Alan Wake igår. Opplever at maskinen bruker endel til på å gå til Dashboard når jeg skal ut av spillet, og når jeg starter konsollen med spillet i. Skjermen stopper, og hører at maskinen jobber skikkelig med dvd'en. Noen andre som har vært borti dette?

 

Dette problemet er grunnen til mitt neste spørsmål. Er der noen updates man kan laste ned som er nødvendige for at konsollen skal fungere 100%? Har ikke ethernet tilkobling hele tiden men satt i kabel en gang for å oppdatere. Installerte en oppdatering og fant ikke mer.

 

Hvordan oppdaterer dere x-boxen deres?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hei, har et lite spørsmål :)

 

Kjøpte Alan Wake igår. Opplever at maskinen bruker endel til på å gå til Dashboard når jeg skal ut av spillet, og når jeg starter konsollen med spillet i. Skjermen stopper, og hører at maskinen jobber skikkelig med dvd'en. Noen andre som har vært borti dette?

 

Dette problemet er grunnen til mitt neste spørsmål. Er der noen updates man kan laste ned som er nødvendige for at konsollen skal fungere 100%? Har ikke ethernet tilkobling hele tiden men satt i kabel en gang for å oppdatere. Installerte en oppdatering og fant ikke mer.

 

Hvordan oppdaterer dere x-boxen deres?

 

Takk for svar :)

dvd drevet kan være slitent.

I teorien skal det være reklamasjon på det. ring microsoft.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går det an å endre Live IDen som er knytta opp mot XBL-kontoen annet enn på selve maskinen? Kommer meg gjennom alle greiene der, men i det jeg skal confirme så får jeg bare error at jeg ikke kommer på Live, noe som er bullshit. Har ikke funnet noe på nettsida, men er det andre muligheter?

Lenke til kommentar

Nope, jeg vil endre mailen som Live-kontoen er knytta opp til. Hadde en mail før som LIve-kontoen er på, så har jeg skifta mail og vil ha den over til den, er en egen greie for det på Xboxen, men den er vrang. Men får se en annen dag kanskje. :)

 

Jeg gjorde dette på Lørdagen. Fikk det til uten problemer. Kan være Hotmail som er overkjørt at the the moment. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rumor: Natal To Cost 149USD?

>> From edge-online.com:

Natal will launch in the US this October with a price tag of $149.

 

That's according to a trusted source, who told us that the motion sensing camera will also be bundled with the Xbox 360 Arcade console for $299.

 

The figure for the standalone unit is significantly higher than a previous sub-£50 estimate, but less than pricing recently suggested by European retailers. It's also more expensive than Sony's Natal rival Move, which will be available later this year with a game for less than $100.

 

Our source said that the device has been pencilled in for an October 26 worldwide launch, although we were advised that the date could yet shift by a few weeks either way.

 

Full Story: edge-online.com

Discuss this news item on our forums: forums.xbox-scene.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...