Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men da er du fortsatt begrenset til formatene Xbox'en støtter, som er ganske få.

Hvis du derimot setter opp windows media center på PC'n mot xbox'en (du får en egen nøkkel i oppsettet på xbox som du skal taste inn i WMC), så streamer du videofilene fra PC'n. Da er du ikke begrenset av format lengre.

 

Har du xbox og pc koblet til samme ruter er det jo no problem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)?

 

Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra :) Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem :) Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din.

Lenke til kommentar

Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)?

 

Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra :) Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem :) Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din.

 

Er det noen som kan bekrefte dette? Så jeg ikke kaster opp 1200 MS-points :p

Lenke til kommentar

Just to get this straight; Det går ikke an å lagre f.eks Resurgence Pack på ei helt vanlig minnepenn (1GB)?

 

Dett er map pack til MW2? I så tilfelle går nok det bra :) Eg har lastet over alle map packs til World at War og Bad Company 2 når eg har vert akitvt frem og tilbake fra forskjellige Xboxer, uten problem :) Men det er selvfølgelig knyttet opp mott brukeren din.

 

Er det noen som kan bekrefte dette? Så jeg ikke kaster opp 1200 MS-points :p

 

Fungerer vel som det gjør med "Games on Demand" ?

Spillet du kjøper et knytt opp og betalt av brukern og derfor kan du laste det ned og bruke det på brukern din

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd søkefunksjon, og gidder ikke lese gjennom alle sidene i denne tråden.

 

Jeg lurer på om man må ta noe forhåndsregler ved videresalg av 360 hvor det har vært lagt inn kredittkortopplysninger?

 

Det jeg egentlig lurer på er hvor disse opplysningene lagres, om det er på et internt minne i xboxen, om det er på den eksterne harddisken, eller om det lagres hos MS på profilen din f.eks?

 

Hvordan kan jeg være sikker på at den som eventuelt overtar xboxen etter meg ikke får tak i disse opplysningene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...