Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Den jævligste jeg har hørt om i så måte er behandlingen homofile gjerne fikk under middelalderen:

Offeret ble hengt opp etter beina opp ned i et slags stativ. Beina måtte sprike litt, slik at de fikk sneket inn en tomannssag. Offeret ble så sakte men sikkert sagd i to fra skrittet mot hodet. Det at han hang opp ned sikret blod i hodet og bevissthet til siste stund. Nice.

7025040[/snapback]

OUTCH! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Vikingene likte å tvinge engelskmennene til å svelge levende slanger, som åt seg ut gjennom magen. De samme hadde det også med å "skjære blodørn" på den tapende part; lungene ut gjennom ryggen.

Begge disse er egentlig mer skikkelig ondskapsfulle henrettelsesmetoder, siden det hverken var meningen eller tilfelle at folk overlevde.

Den jævligste jeg har hørt om i så måte er behandlingen homofile gjerne fikk under middelalderen:

Offeret ble hengt opp etter beina opp ned i et slags stativ. Beina måtte sprike litt, slik at de fikk sneket inn en tomannssag. Offeret ble så sakte men sikkert sagd i to fra skrittet mot hodet. Det at han hang opp ned sikret blod i hodet og bevissthet til siste stund. Nice.

Ok, trådens verste. :ohmy:
Lenke til kommentar

- Batterisyre sprøytet inn i øye-eplet...

- Chilli-pulver blåst mot deg akkurat i det du trekker pusten

- siv-strå under neglene

- utsulting for så å bli servert egne kjønnsorganer (kokt sådann)

- måtte svelge den ene enden av en tynn fiskesnor som så blir dratt ut igjen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg har hørt om en metode de brukte i midtøsten på 90-tallet. Vet ikke om den er i bruk enda.

 

De bandt torturofferet fast i en stol, og spilte La det svinge helt til offeret knakk sammen. Det var effektivt, for offeret brøt sammen veldig lett under den torturen.

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

Hvem film er det fra igjen?

7019622[/snapback]

 

Snatch...der er det med bøtte og gassbrenner :fun:

Lenke til kommentar
Bind fast stakkaren til en stol, plasser vedkommende foran et gigantisk stereoanlegg og spill din spesiallagede musikkmix bestående av Crazy Frog, Rosa Helikopter, Boten Anna og andre passende låter. Høyt. På repeat.

7028250[/snapback]

Med musikkvideoer...

7028265[/snapback]

Er det ikke meningen at offeret skal overleve, slik at han kan avgi forklaring/opplysninger?

 

Funker sikkert effektivt til henrettelse, men tortur er jeg mer tvilsom til.

Lenke til kommentar

Min favoritt har mange likhetstegn med noen av tortur/henrettelsesmetodene nevnt tidligere, bortsett fra tidsfaktoren.

 

Metode:

 

Tving en person til å stå over en påle som er akkurat lang nok til at den penetrerer rektum såpass dypt at personen ikke kan komme seg løs. Dette vil naturligvis også gjøre at personen ikke kan sitte. Etter noen timer eller dager vil personen bli såpass sliten at beina begynner å svikte, noe som vil føre til at pålen kommer dypere inn i kroppen og gir dødelige skader.

 

Kilde:

Wikipedia om Impalement

Endret av AskBurle
Lenke til kommentar
Yea we impale them on the massive stone member of the Ithyphallic

War God until the backs of their throats are torn out and their

bowels are ripped apart.

One by one we force the female captives to serve the Ahati until

the Gods legs are awash with blood and his phallus drips with

red and black gore Un snem sheth tesher mekhsefu parthal m aba

neth Anhur.

Gamleegypterne var fine.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Sandpapir + penis + mye tålmodighet. Evt drill.

 

Presse person til å stå på en modifisert høvelmaskin, så man får fjernet kroppen nedenfra, 0,05mm av gangen.

 

Bullet ants, som nevnt over + trakt + vid-åpen anus.

 

Få en person til å spise finknust glass. Effekt: man blør ihjel sakte innenfra.

 

 

Trenger dere flere tips kan dere ta kontakt med min gudfar, Don Corleone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...