Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...
I og med at jeg så Hostel, og kjeda meg ekstremt i alle de altfor mange minuttene den varte. Så har jeg et behov for å vite torturmetoder. Ja, google og kvasir har sikkert masse jål om hvordan, og hva som selvsagt er mest effektivt. 'Fette geniale' sider, knis. Men, det er ikke det jeg er på utkikk etter. Jeg har lyst på de ganske så bisarre, og 'uvirkelige' metodene.

 

Det er ingen grunn for at jeg skal vite, se eller lytte til de. Jeg har bare lyst å vite mulighetene innenfor et felt jeg har alt for lite peiling på.

 

 

TAKK, POST!

 

En godt brukt i Asia er sette enn person oppe på ett bambusskudd( i ræva ) bambusen kan vokse og forgrene seg 1m på ett døgn. det er bra tortur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Presse en kroppsdel på noe nysveiset.

 

Been there, done that, funker dårlig som tortur når det ikke gjør vondt.

(Tredjegradsforbrenning på en finger, kjente det ikke, men hørte derimot pzzzzt-lyden og tenkte "hva gjorde jeg egentlig nå?")

 

Men så lenge det "bare" blir en andregradsforbrenning, så kan det jo brukes som tortur.. Som f.eks. fra 10:00 til 10:30 på denne filmen. Det neste scenariet, med slipeskiva og "three finger Joe" er heller ikke dum. (som tortur å regne, vel å merke..) For ikke å snakke om scenen fra 15:10 til 16:30...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...