Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bind personen ut som en X

sett klesklyper over alt. (gjerne brystvorter og lign.) :p

fest en snor i hver klesklype og rykk av en etter en!

 

la klypene stå til det ikke er vondt mere før du rykker

 

 

 

Gjentas til personen snakker

Endret av Hi_lux
Lenke til kommentar
Ser ingen som nevner noen kjemiske stoffer eller lignende her. Må vel finnes noe man sprøyter inn i kroppen som er ti ganger verre enn konvensjonelle tortumetoder?

7033024[/snapback]

Vel, det finnes jo et stoff som er under test-fasen som kan bli brukt for crowd control under opptøyer. Dette gjør at du blir livredd dersom du sniffer inn litt av det, visstnok. Effektivt mot opptøyer, men kanskje enda mer effektivt i tortur?

Lenke til kommentar
Uhm, betongtøfler kan vel strengt tatt ikke brukes som torturmetode. Hensikten med betongtøfler er vel å druke vedkommende.

7033638[/snapback]

Tja, man kan jo alltids drøye drukningen et par uker. Jeg tror jeg hadde (prøvd) gått på veggene etter kort tid.
Lenke til kommentar

hehe vet akkurat hva en kunne gjort for å torturere noen... :!:

 

Man Kunne klistret dem foran en tv mens de så på gamle episoder av Home and away (eller noe lignende hvis du kommer på det), og bunnet fast mens man hørte på gammel musikk fra 50-60 tallet

 

hadde ikke eg overlevd i alle fall :p

Endret av Laugh_killer
Lenke til kommentar

Alt som innebærer tanntortur, øyne, brenning/steking/koking og nåler er nok rimelig konge på smertefronten.

Strøm ruler jo vilt også, men litt god gammeldags juling tror jeg også man kan komme langt med. Å brekke fingre og albuer er nok rimelig kjipt, samt å vri kneskåler ut av ledd sikrer seier. Jeg har fått kneskåla ut av ledd selv, ikke som en del av tortur, men det kan jeg likevel love dere var helt sinnsykt smertefullt. Måtte også rotfylle ei tann en gang, tannlegen mente tanna var død så bedøvelse var unødvendig. Han tok feil. Så høyt har jeg aldri brølt noen gang :) Å brekke nesa er ikke like kjipt som det kan høres ut, been there done that. Nesa så slik ut etter jeg tryna inn i et tre: C

 

Edit: Uansett, bare fantasien setter grenser, og smerte er i grunn veldig lett å påføre, både fysisk og psykisk.

Endret av Doga
Lenke til kommentar
Tror heller å steke dem sakte er mer effektivt, en svimer av eller dauer

rimelig fort om en blir brent.

7033703[/snapback]

Ok, hva med å ta flere familiemedlemmer som personen er glad i, og drukne dem i en tank forran vedkommende, i tur og rekke? :hmm:

7033729[/snapback]

Dette blir vel mer å terrorisere dem og ikke torturere dem. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...