Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt :scared:

 

Vel.... En jeg kommer på, ganske orginal da^^,

 

Det er att man binder personen fast til ett lite rund bord, som er støpt fast i bakken/gulv osv. Så gir man noen tabeletter som gjør at man ikke klarer og bevege seg, husker ikke hva det heter. Det demper ikke noe smerte eller noe, bare gjør at man ikke får beveget seg. Kan også lamme offeret ved og ta en spessiel teknikk på halsen(med to hender) så trykker man dem inn, så blir man helt lam fra halsen og ned. Offeret må da få oksygen igjenom maskin, ellers dør personen fort.

 

Så, når personen sitter der, med beinene helt strekt ut, skyter man i leggen(framsiden) på begge leggene, etterpå tar skyldige hendene til gulvet, gjør dem slik at armen ligger 90 grader til gulvet, altså __| på armen, visst dere skjønner ? Altså att armen bøyes 90 grader mot gulvet, f.eks når man lener seg på gulvet.

 

Så skyter man på innsiden av albuen, såklart på begge armene...

 

Dere kan bare tenke dere smerten selv....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Faen heller, kan dere tenke dere å blitt utsatt for noen av de jævligste metodene? Blir kvalm av å tenke på at dette var vanlig før i tiden. Må jo være helt sinnsykt vondt. Har kroppen noen funksjon som gjør at man stopper å føle smerte etter en stund?

7032629[/snapback]

 

 

 

Tenker på det hele tiden jeg, kjenner tennene skjærer seg... Bare når jeg ser på Hostel, der personen mister lille tåen, fordi personen tar en tang på offeret, for så og presse ihop.... Det med at kroppen slutter og føle smerte etter en stund ? :hmm: Kanskje noen som klarer og trykke spessielle plasser eller noe, evt. akapunktur... Men sikker er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Du binder begge henda til vedkommende bak på ryggen.. så fester du en påle på skrå ut fra 2.etasje på en bygning.... så henger du vedkommende etter henda på pålen BAK på ryggen. Og bare lar han henge der helt til de snakker :thumbup:

 

 

Dra til helvete med deg Bjørn.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det så vondt å trekke tånegler da? Kjenner en som måtte gjøre det når han hadde en ingrodd tånegl med betennelse. (da funket ikke bedøvelsen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...