Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene.

 

Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder?

 

Snorre

 

PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da?

Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

Hvilken film er det fra igjen?

7019622[/snapback]

 

I know only what I've been told.

Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

 

trodde det var fra torque, jeg...

Endret av e321
Lenke til kommentar
Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene.

 

Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder?

Snorre

 

PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da?

7019645[/snapback]

Kilde. Endret av Axes
Lenke til kommentar
Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene.

 

Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder?

 

Snorre

 

PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da?

7019645[/snapback]

Øyet trenger jo ikke bli revet ut, det ville vel være nok tortur om det bare hang og slang litt :!:

Du har sikkert sett kilden neddi her, jeg fant det ikke på selv. Så det på et sånt torturkammermuseum jeg var på i Skotland. Det så ikke sånn dritdeilig ut akkurat.

 

OT: Ja, bursdagen ble ganske bra etter hvert, hehe.

 

Du har ikke en far med navn "Don" etellerannet?

7019734[/snapback]

Nei, jeg bare tenker på sånne ting av og til. Hva man kan gjøre med forskjellige kroppsdeler osv.

Lenke til kommentar
Hihihi.

7019830[/snapback]

Faktisk! :!:

 

Hmm. Kommer jeg på noe mer, da..

 

Å bli satt fyr på, på avgrensede områder på kroppen kan jo være litt smertefullt.

 

Eller man kan pierce hudflapper og så røske ut piercingene. Eks nesebor, øret, huden mellom fingre/tær, munnviker, lepper, underlivet.

 

Stikke en nål inn i øyet?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt en historie om en fyr (sikkert ikke sann) som kom hjem og fant kona til sengs med en annen, jeg tror han først skjøt kona før han tok med seg kameraten hennes ut i garasjen. Der tok han og skrudde fast kuken hans i skrustikka, så fjernet han sveiven slik at skrustikka ikke kunne åpnes. Deretter ga han personen en kniv og gikk ut og satt fyr på garasjen

 

Ganske jævelig dilemma han satt konas elsker i der, historien forteller ikke hvilket alternativ han valgte.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt en historie om en fyr (sikkert ikke sann) som kom hjem og fant kona til sengs med en annen, jeg tror han først skjøt kona før han tok med seg kameraten hennes ut i garasjen. Der tok han og skrudde fast kuken hans i skrustikka, så fjernet han sveiven slik at skrustikka ikke kunne åpnes. Deretter ga han personen en kniv og gikk ut og satt fyr på garasjen

7019904[/snapback]

Hørte den av læreren min i fjor et par ganger, men da var det i en låve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...