Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Tortur: Blåserør, sånne man blåser erter og rognebær med. (også funnet i dressmann sine kleshengere, før hvertfall)

Ett stk. piggtråd

 

Stikk blåserøret inn i anus på torturobjektet, stikk piggtråden gjennom blåserøret og inn i anus. Trekk ut blåserøret.

 

Da har man makta, eneste muskelen man ikke kontrollerer selv er jo rumpemuskelen, så da kan man gå tur med vedkommende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tortur: Blåserør, sånne man blåser erter og rognebær med. (også funnet i dressmann sine kleshengere, før hvertfall)

Ett stk. piggtråd

 

Stikk blåserøret inn i anus på torturobjektet, stikk piggtråden gjennom blåserøret og inn i anus. Trekk ut blåserøret.

 

Da har man makta, eneste muskelen man ikke kontrollerer selv er jo rumpemuskelen, så da kan man gå tur med vedkommende :p

7022211[/snapback]

 

Hvor får dere alt fra?? :nei:

Lenke til kommentar

Amatører.. :hrm:

 

Jeg har min personlige komponerte favoritt..

1. stk bleikfeit engelsk fruentimmer stekes i strandsol inntil selvlysende lyserød.

Fruentimmeret rulles i grovsalt og ikles så påfølgende dag i en heldekkende joggedress av Glava.

Crescendo oppnåes når personen tvinges til å jogge 10km.....

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Denne historien er jo klassisk, og må nevnes.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En mann fikk trøbbel med bilen sin på en øde landevei. Uten å vite hva han skulle gjøre, bestemte han seg for å begynne å gå nedover veien.

 

Etter en stund så han noen lys inne i skogen. Sliten og lei så gikk han opp til huset og banket på. Ut kom en liten kineser som bød han husly. Dette gjorde han på en betingelse, han måtte ligge langt unne datteren hans ellers så kom han til å utsette gjesten for de tre verste kinesiske torturmetodene som fantes. Dette syntes den slitne mannen hørtes helt greit ut, og aksepterte dette.

 

Vel inne i huset begynte kineseren å lage middag. De satt seg til bords og ned trappen kom den nyyydeligste damen han noensinne hadde sett.

 

Under hele middagen satt hun og så på den nye gjesten. Han skjønte raskt at her var det noe å hente hvis han ville, men han tenkte på hva kineseren hadde sagt og slo det fra seg. Han takket for maten og gikk og la seg.

 

Utover natten lå han og tenkte på den nydelige datteren i huset, og til slutt klarte han ikke å dy seg og snek seg inn til henne. Han tenkte det at den lille kineseren merket vel ikke noe.

 

Utpå morgenkvisten gikk han lykkelig og utmattet tilbake til rommet sitt.

 

Senere våknet han av en pressende følelse på brystkassen sin, han åpnet øynene og så en stor stein. På steinen var det en lapp med følgende beskjed.

 

 

"Kinesisk torturmetode 1 : Stor stein på brystkasse."

 

Jaja tenkte mannen, hvis dette var det verste kineseren kunne finne på så var det vel ikke så farlig. Han tok steinen, gikk bort til vinduet og kastet steinen ut. Da la han merke til en ny lapp på vinduskarmen.

 

 

"Kinesisk torturmetode 2 : Stein knytt fast i høyre testikkel."

 

Mannen så ned og oppdaget hyssingen som raste ut av vinduet. I all sin fortvilelse, flashet det igjennom hodet hans, kastrert eller noen knekte bein.

 

Valget var enkelt, han kastet seg ut av vinduet. På tur ned mot bakken så han et stort skilt med en ny beskjed

 

"Kinesisk torturmetode 3 : Venstre testikkel knytt fast i sengestolpe."

7020591[/snapback]

 

Den er jo genial, har hørt den mange ganger før da

Lenke til kommentar

Har hørt om ett par interessante som jeg ikke ser nevnt tidligere i tråden;

 

1. Den spanske støvel; Ifør offeret en støvel av metall, som kan strammes. Så er det bare å stramme i vei, og dermed knuse foten sakte. Støvelen kan også varmes opp.

 

2. Messingoksen; Stor, hul okse av messing folk hadde i slottene sine i gamledager. Plasser offeret i oksen, varm deretter opp oksen sakte. Lydene offeret lager kommer ut av munnen til oksen, og kan minne om naturlige okselyder. Populær blandt gjester! :!:

Endret av edds
Lenke til kommentar

Det som sliller en god torturist fra en dårlig er ikke hor stor smerte han greier å påføre, men om han greier å holde offeret ved bevissthet. Hvis den som tortureres dør eller svimer av er det liten effekt i å påføre smerte.

 

Følgelig vil metoder som påfører moderate til store menggder repetitiv smerte over lang tid være langt mer effektive enn ekstrem smerte over kort tid. Det er også mulig å besvime av smerte. Av denne grunn er feks varmt vann bedre egnet enn blåselampe: Ved å forkulle deler av kroppen risikerer en at pasienten går i sjokk. En kjele tevann over føttene derimot er meget effektivt. Slag under fotbladene er også svært effektivt. Ting som gjøres med hender, føtter og kjønnsorgan er generelt smertefullt. Husk imidlertid på at smerte ikke akumuleres: En sterk smerte et sted overdøver en mindre smere et annet sted.

 

For å forsterke effekten av tortur kan det også lønne seg å føye til elementer av skam, skyld, desperasjon og fornedrelse. For eksempel å torturere en annen uskyldig person mens offeret ser på, helst et familimedlem. Seksuell mishandling, langvarig isolasjon, religiøs fornedrelse etc. er metoder feks. amerikanerne ser ut til å ha suksess med. Kombinert med litt tradisjonell smertetortur bør resultatet bli meget akseptabelt. Iransk politi bruker bla. en metode hvor de voldtar med en strømførende batong, koblet med en elektrode annet sted på kroppen. På den måten oppnår de å påføre voltektstraumer, religiøst og kulturelt stigma og intens fysisk smerte samtidig.

 

Men det mest imponerende av alt er faktisk norsk politi og rettsvesen:

 

I et demokratisk land som er kjent for å dele ut Nobels fredspris og kjempe for menneskerettigheter rundt om i verden er det offentlig akseptert å pågripe en heroinavhengig og sette ham i glattcelle feks på skjærtorsdag. et geniale er er at fengslingsmøtet ikke blir før neste virkedag, altså på tirsdag. På denne måten kan en holde et menneske i kontinuerlig pine i fem dager innenfor lovverket i et profilert demokrati. Det er bare å bøye seg i støvet! (Spør Amnesty hvis du ikke tror meg.)

Lenke til kommentar
Men det mest imponerende av alt er faktisk norsk politi og rettsvesen:

 

I et demokratisk land som er kjent for å dele ut Nobels fredspris og kjempe for menneskerettigheter rundt om i verden er det offentlig akseptert å pågripe en heroinavhengig og sette ham i glattcelle feks på skjærtorsdag. et geniale er er at fengslingsmøtet ikke blir før neste virkedag, altså på tirsdag. På denne måten kan en holde et menneske i kontinuerlig pine i fem dager innenfor lovverket i et profilert demokrati. Det er bare å bøye seg i støvet! (Spør Amnesty hvis du ikke tror meg.)

7022562[/snapback]

 

De skulle bare latt han være innesperret mye lengre. Så kanskje han hadde blitt kvitt problemet sitt.

Lenke til kommentar

Steng masse mennesker inne i en stor hall, pass på at de bare spiser burgere og pizza i ca en uke og at de ikke sover.

Så spiller du så elendig tekno at selv ikke nerdene liker det og setter bassen og volumet på fult så man ikke hører noe annet en den intense tekno/trance beaten!

 

De prøvde det på landet i går, jeg er en av de få som står igjen til å fortelle om det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Steng masse mennesker inne i en stor hall, pass på at de bare spiser burgere og pizza i ca en uke og at de ikke sover.

Så spiller du så elendig tekno at selv ikke nerdene liker det og setter bassen og volumet på fult så man ikke hører noe annet en den intense tekno/trance beaten!

 

De prøvde det på landet i går, jeg er en av de få som står igjen til å fortelle om det!

7024997[/snapback]

Det skjer hvert år på TG. :green:

Lenke til kommentar

Ahh, tortur er interessant. Noen fine er nevnt, men på stående fot har jeg noen til:

 

- Vikingene likte å tvinge engelskmennene til å svelge levende slanger, som åt seg ut gjennom magen. De samme hadde det også med å "skjære blodørn" på den tapende part; lungene ut gjennom ryggen.

Begge disse er egentlig mer skikkelig ondskapsfulle henrettelsesmetoder, siden det hverken var meningen eller tilfelle at folk overlevde.

Den jævligste jeg har hørt om i så måte er behandlingen homofile gjerne fikk under middelalderen:

Offeret ble hengt opp etter beina opp ned i et slags stativ. Beina måtte sprike litt, slik at de fikk sneket inn en tomannssag. Offeret ble så sakte men sikkert sagd i to fra skrittet mot hodet. Det at han hang opp ned sikret blod i hodet og bevissthet til siste stund. Nice.

 

Kommer tilbake med flere etterhvert som jeg husker dem!

Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

 

Sett på 2 Fast 2 Furious (elns)? :p

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Ahh, tortur er interessant. Noen fine er nevnt, men på stående fot har jeg noen til:

 

- Vikingene likte å tvinge engelskmennene til å svelge levende slanger, som åt seg ut gjennom magen. De samme hadde det også med å "skjære blodørn" på den tapende part; lungene ut gjennom ryggen.

Begge disse er egentlig mer skikkelig ondskapsfulle henrettelsesmetoder, siden det hverken var meningen eller tilfelle at folk overlevde.

Den jævligste jeg har hørt om i så måte er behandlingen homofile gjerne fikk under middelalderen:

Offeret ble hengt opp etter beina opp ned i et slags stativ. Beina måtte sprike litt, slik at de fikk sneket inn en tomannssag. Offeret ble så sakte men sikkert sagd i to fra skrittet mot hodet. Det at han hang opp ned sikret blod i hodet og bevissthet til siste stund. Nice.

 

Kommer tilbake med flere etterhvert som jeg husker dem!

7025040[/snapback]

Au! Den siste der hørtes rett og slett jævlig ut. Fy søren så mange syke ting vi mennesker har gjort opp gjennom tidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...